Tja een vage topic titel maar ik weet het zelf ook niet anders te omschrijven.
Het probleem:
Vaak tijdens een DVD branden (veel data dus) valt me systeem spontaan uit (Geen BSOD - ik heb automatisch opnieuw opstarten uit staan)
Nu heb ik in de event vieuwer (log files van windows) gekeken en onder system krijg ik de volgende error:
Maar hoe kan dit veroorzaakt worden? (en hoe op te lossen)
Ik heb zelf al andere IDE kabels gebruikt.
Slave drive van de kabel gehaald (deze begon eerder deze week over zijn SMART status te zeuren).
Smart status van de harde schijf zelf is OK
Kan het soms zo zijn dat de connector op het mainboard gaar is?
Het gaat hier trouwesn om een Western digital 80GB schijf met 8MB cache (WDC WD800JB-00CRA1)
Indien er meer info nodig is hoor ik het graag, maar ik ben nu voor minstens een uur weg (solliciteren
)
Het probleem:
Vaak tijdens een DVD branden (veel data dus) valt me systeem spontaan uit (Geen BSOD - ik heb automatisch opnieuw opstarten uit staan)
Nu heb ik in de event vieuwer (log files van windows) gekeken en onder system krijg ik de volgende error:
Nou de omschrijving lijkt me duidelijk..The device, \Device\Harddisk1\D, is not ready for access yet.
Maar hoe kan dit veroorzaakt worden? (en hoe op te lossen)
Ik heb zelf al andere IDE kabels gebruikt.
Slave drive van de kabel gehaald (deze begon eerder deze week over zijn SMART status te zeuren).
Smart status van de harde schijf zelf is OK
Kan het soms zo zijn dat de connector op het mainboard gaar is?
Het gaat hier trouwesn om een Western digital 80GB schijf met 8MB cache (WDC WD800JB-00CRA1)
Indien er meer info nodig is hoor ik het graag, maar ik ben nu voor minstens een uur weg (solliciteren
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal