Oke, zoals al uit de vraag blijkt. Als ik een championship rijd, krijg ik de hele tijd zo een irritante stuurhulp... Ik heb hem van een "cdtje" gekregen, dus ik weet niet hoe ik hem moet uitzetten... Help?
tnx Aristos
tnx Aristos
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je net zo slim als bijdehand was geweest, Mister Social Life, had je zelf ook kunnen bedenken dat je een stuurtje ook weer wan je bureau af kan helen en in een kast of onder je bed te zetten ofzo. Staat ook verschrikkelijk in de weg zo'n stuurtje als je ff gaat internetten.Op zondag 10 december 2000 03:26 schreef Aristos het volgende:
Chill man, er zijn ook nog mensen die een sociaal leven hebben en daarom mensen op hun studentenkamer krijgen.... Staat toch best lullig: zo een stuurtje als je net met een mooie vrouw na het uitgaan thuiskomt....
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq