Grand Prix 3, hoe de stuurhulp uit te zetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:17
Oke, zoals al uit de vraag blijkt. Als ik een championship rijd, krijg ik de hele tijd zo een irritante stuurhulp... Ik heb hem van een "cdtje" gekregen, dus ik weet niet hoe ik hem moet uitzetten... Help?
tnx Aristos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5,6,7 of 8 tijdens het rijden en anders effe je instellingen doorspitten. Staat daar gewoon tussen.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Hoe ik ook mijn instelling voor en tijdens de race verander, ik kan hem niet veranderen of hij komt tijdens het racen weer terug....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Weet echt niemand de oplossing... Volgens mij is het niet mogelijk om met je keyboard bij advanced de steering help uit te schakelen... Wel bij driving aids, maar niet bij keyboard < advanced....
Aristos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuurhulp volledig uitschakelen is alleen mogelijk wanneer je een joystick of een stuur gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Maar dan is er toch geen flikker aan... Ik wil gewoon rijden zoals ik dat wil... Waarom zou dat met alle racespellen lukken behalve met GP#????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Bestaan hier geen hacks voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP3 is zowiezo geen ruk aan met t keyboard, een echte simracer heeft een joystick of stuurwiel.

Ga lekker Test drive spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Chill man, er zijn ook nog mensen die een sociaal leven hebben en daarom mensen op hun studentenkamer krijgen.... Staat toch best lullig: zo een stuurtje als je net met een mooie vrouw na het uitgaan thuiskomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan een joystick inderdaad...>:):P:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

Raimond613

Simracer

voor gp2 werd er na een tijdje door iemand een hack voor gemaakt, dit werd alleen niet toegestaan in 'online' championships.
Wie weet maakt iemand het ook voor GP3, al denk ik dat het niet echte makkelijk sturen is.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 03:26 schreef Aristos het volgende:
Chill man, er zijn ook nog mensen die een sociaal leven hebben en daarom mensen op hun studentenkamer krijgen.... Staat toch best lullig: zo een stuurtje als je net met een mooie vrouw na het uitgaan thuiskomt....
Als je net zo slim als bijdehand was geweest, Mister Social Life, had je zelf ook kunnen bedenken dat je een stuurtje ook weer wan je bureau af kan helen en in een kast of onder je bed te zetten ofzo. Staat ook verschrikkelijk in de weg zo'n stuurtje als je ff gaat internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

ik heb geen ruimte voor een stuurtje :( toch maar es aanschaffen...stuk hout aan mijn buro maken ofzo :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1