Ik heb al eerder een topic geopend over msn blokkeren op een router... maar aangezien dat niet gelukt is ben ik over gegaan op de proxy... ik wil iedereen bedanken die me geholpen heeft met het zoeken naar de oplossing!!
Maar nu mijn vraag...
Nu ik over gestapt ben op het blokkeren van msn op de proxy server ben ik al een stuk verder gekomen!
Over de proxy server die wij hier draaien:
Jana Server 2.1
Nu heb ik op de proxy server bij user management > disallowed domains
het volgende domein ingevuld:
loginnet.passport.com
Nu kan ik NIET meer inloggen op msn, maar ik kan ook geen hotmail meer gebruiken... en dat heb ik liever wel...
Dus toen ben ik gaan rondneuzen in vorige topics over msn en heb gevonden dat ik de range:
64.4.13.0/255.255.255.0
moet blocken
Nu heb ik dat gedaan (heb wel loginnet.passport.com weer weggehaald) kan ik gewoon nog inloggen op msn... zijn er misschien nog meer ranges die geblocked moeten worden!?
Maar nu mijn vraag...
Nu ik over gestapt ben op het blokkeren van msn op de proxy server ben ik al een stuk verder gekomen!
Over de proxy server die wij hier draaien:
Jana Server 2.1
Nu heb ik op de proxy server bij user management > disallowed domains
het volgende domein ingevuld:
loginnet.passport.com
Nu kan ik NIET meer inloggen op msn, maar ik kan ook geen hotmail meer gebruiken... en dat heb ik liever wel...
Dus toen ben ik gaan rondneuzen in vorige topics over msn en heb gevonden dat ik de range:
64.4.13.0/255.255.255.0
moet blocken
Nu heb ik dat gedaan (heb wel loginnet.passport.com weer weggehaald) kan ik gewoon nog inloggen op msn... zijn er misschien nog meer ranges die geblocked moeten worden!?