Ik gebruik nu red hat. en daar ben ik best tevreden over maar ik ben het zat dat ik constant die red hat update moet doen. wat vind jij dus de beste distributie?
Debian. Apt-get is het gemak dat de mens dient
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zoals hierboven al gezegd hebben we hier een groot topic over waar alles in staat over verschillende distro's. Naar verwachting zal deze gesloten worden met een mooi hangslot.
Tevens verwacht ik hier niet echt een serieuze discussie uit voortkomen. Iedereen heeft zijn mening wat voor een ander niet representatief is. Aangezien jij bepaalde wensen hebt, kan je beter hier rondsnuffelen of op Google kijken.
Kijk ook voor meer informatie in de faq:
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
NOS policy - updated 01/04/03
FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 28/09/2003
Tevens verwacht ik hier niet echt een serieuze discussie uit voortkomen. Iedereen heeft zijn mening wat voor een ander niet representatief is. Aangezien jij bepaalde wensen hebt, kan je beter hier rondsnuffelen of op Google kijken.
Kijk ook voor meer informatie in de faq:
[rml]Linux op de Desktop? Distro&zoeken reviews [ 13/09][/rml]
NOS policy - updated 01/04/03
FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 28/09/2003
[ Voor 10% gewijzigd door LollieStick op 18-12-2003 12:13 ]
^^^ Ik geloof dat daar genoeg mee is gezegd (de reply van LinuxUser, niet per se die van sintaugustinus
).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()