Toon posts:

DVD Video brand probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maat van mij heeft een Asus DRW-0402P/D brander. CDR/RW, DVD-R/RW en DVD+R/RW branden gaat allemaal goed, behalve als we een dvd video willen branden (die ook in een dvd speler werkt). Nero 5.5.x.x zegt dat het branden goed verlopen is, maar zodra je de disc weer terug in de computer doet zegt ie dat er niks op staat (terwijl die aangeeft dat er nog maar een paar mb ongebruikt zijn, bekijk je de disc aan de onderkant dan zie je daadwerkelijk dat er geschreven is).

Na een lange tijd zoeken op GoT en Yahoo/Google over dit probleem niks kunnen vinden. Verschillende media gebruikt (Memorex 1-4 +R, Nashua 1-2 -R, TDK 1-4 +R en nog een paar -RW/+RW) Maar elke keer hetzelfde probleem.
Firmware ook geupgrade naar de nieuwste versie vanaf de Asus site.

Systeem : P4 van het merk Legend. Dvd brander als als pri slave, sec mas en sec slave gehad. verder alle software upgrades gedaan en winxp update gedraaid, aspi drivers geinstalleerd.

Wie o wie herkent dit probleem en weet misschien een oplossing :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 11:32 ]

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:31
Kun je iets meer info geven over hoe je de video files op de dvd hebt gezet ?
Welke files, en waar ?
In principe is een video-dvd niets anders dan een data-dvd, alleen moeten de files in de juiste VIDEO_TS dir worden gezet

[ Voor 38% gewijzigd door rinkel op 18-12-2003 11:36 ]

Verwijderd

Nero upgraden naar versie 6, ik heb het zelfde probleem gehad maar na de upgrade was het probleem weg. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Pas_Italy : ik ga vanavond bij die vriend van me Nero 6 installen, kijken of dat helpt.

Rinkel : Bij Nero heb je bij dvd branden die optie DVD-Video. Die dus. De files die ik van DVD Shrink krijg plaats ik in de VIDEO_TS map.

Ik laat m'n bevindingen vanavond nog wel weten.

Verwijderd

En hoe is het gegaan??? :*)

Verwijderd

Topicstarter
Nero 6.3.0.0 erop gezet en werken :*) durfde het eerst niet aan om naar 6 te gaan, vanwege de vele klachten hier.
Bedankt jongens _/-\o_
Pagina: 1