Toon posts:

Kleurinstelling videotoepassingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb eigenlijk echt nog te weinig kennis van de pc maar zit met een probleem. Heb wel zelf wat zitten proberen maar kom er niet uit En daarom dacht ik laat ik eens een beroep doen op de mensen hier. 8)

Wat is nu mijn probleem:
Op een of andere manier worden op mijn computer video's en foto's veel te donker afgebeeld. Zend ik dan bijvoorbeeld een foto naar een computer van iemand anders dan is die foto daar gewoon wel duidelijk. Als ik iets film met mijn digicam en dat naar mijn pc copieer kan ik er op mijn pc weinig mee doen omdat het te donker is. Dit ligt volgens mij niet aan de helderheid van mijn beeldscherm want al het andere is gewoon goed. Nouja ik hoop dat iemand me kan helpen en die ben ik dan zeer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hartelijk Dank
Rens

misschien van belang, draai op Windows XP, videokaart TNT2 Nvidea

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die dit weet?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

Shunt

Boe

zijn alle kleuren donkerder
of zijn het alleen de plaatjes en filmpjes
anders moet je even je contrast en helderhijd bij stellen

als dat het niet is even de nieuwste detonators downloaden en daar ergens zoeken naar instellingen waar je ook het contrast en helderhijd bij in kan stellen

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for reply,
Ik heb geen idee waar het aan ligt. Maar andere kleuren zijn gewoon helder. Het is alleen dat video en foto te donker worden afgebeeld. Als ik mijn contrast of helderheid van beeldscherm veranderd heeft dit geen effect op mijn videobeelden.
Je hebt het over detonators ?? geen idee wat dat is 8)7 . Heb je misschien een link waar ik dat kan downen?
Ik hoop dat er een oplossing is.
Talk to you later

• Kms
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 19:04

Kms

Je moet in de instellingen van je videokaart op zoek gaan naar de video overlay instelling. Daar kan je de contrast en de helderheid van je video aanpassen.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

Shunt

Boe

www.nvidia.com ;)
daar haal je de drivers van je vidkaart
gewoon ffe onder download enzo de rest komt van zelf :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Hey dudes,

Ik heb de nieuwe driver ff gedownload en geinstalleerd. Resultaat was....nul.. :r
Maar ik ben eens in de instellingen gaan zoeken naar die overlay iemand het over had. En gevonden. Deze stond gewoon op de standaard 100% maar op een of andere vreemd manier is dat bij mij veel te donker. Staat nu op 160 % en nu is het geweldig. Dus Problem Solved _/-\o_ _/-\o_
Thanks a lot
Rens
Pagina: 1