Toon posts:

Welke 3d/ videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke 3d of videokaart is goed voor de games van nu??? En een beetje betaalbaar dus niet eentje van 1100 piek :) maar eentje onder de 500 gulden met TV-OUT. En o ja nu heb ik een voodoo 2 weet nog niet of ik um weg doe maar ja ik vraag het toch maar welke voor de games nu goed is en voor de zekerheid mijn systeem: P3 800 MHz, 128 MB pc133 geheugen, ATi Rage 128 32 MB agp, Voodoo2 12 MB PCI, DVD speler dat is wel het belangrijkste denk ik alle suggesties zijn welkom.

Sir_psycho_sexy

Verwijderd

als je geen 3dfx kaart neemt.....moet je die voodoo2 niet weg doen........ik heb hem ook nog....hij is perfect voor schietspellen (alleen 3dfx kaarten hebben glide de voodoo 1 en 2 zeker de voodoo 3 of verder weet ik niet )...hij werkt super vloeiend tegenover een kaart die alleen direct 3d verondersteund.

Ray

Verwijderd

Geforce 2 mx... Hercules

Verwijderd

Helemaal met gharay29 eens.
Ik heb nu een Creative Labs Annihilator Pro met 32Mb DDR.
Toch mis ik de vloeiende beeldkwaliteit en compatibiliteit met de meeste spellen van mijn vorige (Voodoo) kaart ,een CL Blaster Banshee.
Mijn volgende kaart wordt daarom waarschijnlijk toch weer een Voodoo.

Matthe

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Vergeet Matrox niet:(, nieuwe G450 32mb dh ofzo:P

Verwijderd

wel...ik ben al een aardig tijdje een Nvidia fan dus 4 me een Geforce2 PRO (64 mb) *D
mot ik deze maand nog ff kopen... fl. 1000,00

vloeiend?? mwah ja dacht ut wel. ik heb geen probbies met mijn huidige ouwe TNT2 kaart en ik kan alleen vergelijken met een voodoo1 (zo'n ouwe kut add-on) kaart. 'k wil toch wel graag snelheid & dan ben je een stukkie beter af met Nvidia (onder d3d of opengl) dan met 3dfx :P

Verwijderd

voor onder de 500 kan je een hele leuke Geforce 2 MX aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
dank jullie!
Pagina: 1