Ik heb een ECS - L7vta, en sinds een tijdje krijg ik een Blauwscherm met een IDE error tijdens het booten van WinXP. Ik heb andere schijven geprobeerd met een werkende WinXP versie, en andere WinXP + Win2k versie geprobeerd er op te installeren. Maar niks hielp.
Ik heb met veel opties al gekeken of dat mischien werkte (onboard apparatuur/raid etc.) maar wederom hiep niks. Daarintegen loopt Win98SE wel goed. (voor zo ver dat kan
). Maar Win98SE als server pc is niet bevordelijk voor je zenuwen...... 
Bij WinXP en Win2k krijg ik dus een IDE error bij het opstarten. Als ik het installeer, kan hij wel alles kopieeren, en bij Win2k loopt hij vast wanneer hij wil gaan installeren. En bij WinXP loopt hij vast wanneer hij na het installeren de registers ed. wil aan maken.
Heeft aub iemand hier mischien een oplossing voor? (bios is al geupdate)
Ik heb met veel opties al gekeken of dat mischien werkte (onboard apparatuur/raid etc.) maar wederom hiep niks. Daarintegen loopt Win98SE wel goed. (voor zo ver dat kan
Bij WinXP en Win2k krijg ik dus een IDE error bij het opstarten. Als ik het installeer, kan hij wel alles kopieeren, en bij Win2k loopt hij vast wanneer hij wil gaan installeren. En bij WinXP loopt hij vast wanneer hij na het installeren de registers ed. wil aan maken.
Heeft aub iemand hier mischien een oplossing voor? (bios is al geupdate)