Yamaha s540 dvd speler, defect of normaal?

Pagina: 1
Acties:

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:06

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Topicstarter
Ik heb nu een tijdje deze speler maar ik ben er niet helemaal tevreden over.
Nu wil ik graag uitmaken of dit standaard mankementen zijn of dat mijn speler gewoon defect is.
De mankementen zijn dat de speler sommige menu's van dvd's niet goed kan weergeven.
Deze twee werken bij mij in ieder geval niet goed:
American Pie
Coldplay live 2003 dvd

Daarnaast maakt ie toch een behoorlijk geluid bij het afspelen.
Geluid is zonder meetapparatuur natuurlijk niet goed uit te drukken maar zeg maar dat ie minder geluid maakt dan m'n xbox of een standaard pc maar bij stille momenten is het toch te horen.

Dit kunnen beide mankementen zijn die bij alle spelers voorkomen of alleen bij die van mij, ik zou dus graag wat ervaringen willen horen van andere s540 gebruikers.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Ik ken de speler niet persoonlijk, maar ik heb wel meerdere wat negatieve berichten er over gehoord.
Idd met name de geluidsproduktie van de speler is een meer gehoorde klacht.

edit:

op kieskeurig.nl wordt er over jouw problemen eigenlijk helemaal niet gesproken, daar is iedereen positief, niet dat dat echt iets zegt, maar toch.

[ Voor 33% gewijzigd door mlevd op 18-12-2003 10:40 ]

Verwijderd

Ook ik vind dat de geluid productie van deze DVD speler aan de hoge kant is. Het is pas mijn 2e DVD speler en dus moeilijk te vergelijken maar ik krijg inderdaad het gevoel dat het bij deze speler erger is dan bij mijn vorige speler.
Ook bij het inlezen van een nieuw schijfje heeft hij wel iets weg van Celine Dion. Maar buiten dat heb ik geen problemen met menu's. Ook maak ik zelf DVD's met zelfgemaakte menu's en ook daar heb ik geen problemen mee.