Toon posts:

Mac OS Extended > NTFS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een G4 staan met een externe hd van 150 gig Mac OS Extended. Nu moet de inhoud hiervan op een NTFS volume op het netwerkkomen. Probleem is dat er in die files *-tjes enzo staan. Bestaat er een manier om de files "gratis" te renamen (heb een tool gevonden maar is demo max 10 files). Of die firewire schijf aan een PC te hangen en met één of andere windows tool te renamen?

Verwijderd

Is toch een fluitje van een cent om door een scriptje alle "*"tjes door bijvoorbeeld een "_" te vervangen? Of begrijp ik je vraag niet?

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Als je HFS+ wilt mounten, want dat is HFS Extended, dan moet je op de Windows doos MacOpener installeren wat ook niet gratis is maar wel werkt voor 15 dagen ofzo.

En ik denk dat als je een scriptje kan maken dat wel het handigste is.

kleurbleur.nl

• zakalwe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 14:30
Kan je het niet toevallig inpakken met StuffIt naar zip formaat? Of moeten ze op de PC ook geopend kunnen worden?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik neem aan dat je OSX heb.. dat is UNIX, er moeten dus genoeg scripts te vinden/maken zijn dacht ik zo! Zoniet, dan wordt het idd wat lastiger..

Wel lol: je specs zeggen PC, je hebt een G4, en je plaatje zegt "ULTRASPARC DRIVEN" :+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?