Het is mogelijk, dit weet ik. Ik heb een bestuurbare auto gemaakt, nu wil ik dat als er gas gegeven wordt (UP) en naar links of naar rechts gestuurd wordt EN op spatie gedrukt wordt, deze auto een burnout maakt. De burnouts naar rechts gaan perfect. Alleen als ik dan naar links probeer, dan begint mijn p.c te piepen. Hoe is dit op te lossen ? ik heb gewoon alle key functies zolas "if(Key.isDown(Key.UP)) {" in de enterFrame van de auto staan. Iemand een idee ?
Verwijderd
Dit hebben we al een keer behandeld; en hier staat wat source code:
[rml]B-Top in "[ flash]2 toetsenbord inputs tegelijk."[/rml]
[rml]B-Top in "[ flash]2 toetsenbord inputs tegelijk."[/rml]
Heeft er niks mee te maken, ik heb het geprobeerd, maar nu nog als ik de 3 toetsen (up, links en spatie) indruk begint mun pc te piepen en reageert flash helemaal niet op de toetsen.
Verwijderd
Hoe heb je de code die in de post staat dan geimplementeerd? Zou je ook iets duidelijk willen zijn over wat je al hebt?
Het werkt gewoon goed voor als met 3 knoppen ( UP, SPATIE en RIGHT ) een slip maak naar rechts, alleen niet voor als ik naar links slip ( UP, SPATIE en LEFT ). Ik heb gewoon heel jou code gekopieerd aangepast en mijn actionscript geimplementeerd.
Verwijderd
Mijn pc piept ook gewoon als ik links + spatie + boven intoets.. Dus het lijkt me meer een pc instelling, dan dat het iets met flash te maken heeft.
En misschien kan jij die piep (activering van iets in windows ofzo?) uitzetten op je pc, maar dan heeft nog iedereen er last van alstie jouw flash runt. Dus je zult andere toetsen combo's moeten zoeken denk ik..
En misschien kan jij die piep (activering van iets in windows ofzo?) uitzetten op je pc, maar dan heeft nog iedereen er last van alstie jouw flash runt. Dus je zult andere toetsen combo's moeten zoeken denk ik..
Pagina: 1