Toon posts:

IC7-MAX3 probleem/oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe topic beginnen over deze mobo. Volgens mijn is nog geen topic over. Dus graag alle vragen/oplossing in dit topic droppen.

Vraagje... Mag die fan op Northbrige uitgezet worden? want die maak volgens mij best wel herrie. Ben alleen bang dat die overhit raaken.. Heb natuurlijk niet voor niets WC voor mijn systeempje gekocht.
Heb de OTES fan ook al uitgezet. Kan ik ergens in bios ook de temp. van Northbrige lezen?
Heb P4 3Ghz en cpu heeft temp. van rond 45 graden. is dat te warm????
Hoeveel graden warm mag de Northbirge???

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Northbridge: probeer het gewoon :) Als je instabiliteit verneemt, dan weet je waar het aan ligt. Je zou ook zo'n hoge NB-heatsink van Zalman kunnen nemen. Of een NB-waterkoelelement als je toch een waterkoelinginstallatie hebt :Y)

Temperaturen: kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?". Een Northbridge heeft ongeveer dezelfde temperatuurgrenzen als de CPU. Maar het wordt niet zo snel warm als een CPU ;)

Omdat dit topic wel erg simplistisch is en de antwoorden gewoon via de FAQ van dit subforum en eventueel in die van Die-Hard Overclocking & Cooling te vinden zijn, gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.