Als ik op een topic klik, dan zie ik de hoofdposting niet, ik krijg alleen de reacties te zien, hoe kan dat ?
voorbeeldje? screenie?
Intentionally left blank
ik zie dat de hoofdposting helemaal onderaan komt te staan, is dit default ? Zo ja, dan is dat wat nieuws voor mij, en hoe is dit te wijzigen ?
Je kan toch aangeven dat je de topics in omgekeerde volgorde (nieuwste eerst) wil zien? Dat is er wellicht aan de hand. Moet je in kunnen stellen in je profile.
[edit]Juist, onder Instellingen berichtenoverzicht en dan de tweede optie Draai volgorde berichten om?.
[edit]Juist, onder Instellingen berichtenoverzicht en dan de tweede optie Draai volgorde berichten om?.
[ Voor 28% gewijzigd door sjroorda op 18-12-2003 09:29 ]
klopt, had ik al gezien, maar deze staat aan, dus nieuwste postings bovenaan
Dan is het toch logisch dat de oudste, i.e. de topicstart, onderaan staatDrDelete schreef op 18 december 2003 @ 09:28:
klopt, had ik al gezien, maar deze staat aan, dus nieuwste postings bovenaan
script technisch gezien, verwacht ik altijd dat de reacties gesorteerd worden van nieuw naar oud en dat de hoofdposter altijd bovenaan blijft...
ach ja, ze lopen hier wel vaker met je instellingen te klooien...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Nooit last van. Misschien na de upgrade van 1.8 -> 1.9.decramy schreef op 18 december 2003 @ 09:42:
ach ja, ze lopen hier wel vaker met je instellingen te klooien...
er is recentelijk niets gewijzigd voor zover ik weet en de 1.9 upgrade is alweer een tijdje geleden...
Maar goed, het is dus opgelost
Maar goed, het is dus opgelost
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()