Toon posts:

Hoe maak ik een xplosie van een atoombom in 3d max

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het inmiddels al meedere keren geprobreerd maar het wil maar niet lukken :(. Dus ik vroeg me af zijn hier geen mensen die weten hoe je dit het beste kan aanpakken.

btw mijn eerste versie: http://members.lycos.nl/dragonballznetwork/atomicbomb.avi

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

In verband met referer-check: kopiëer de link, klik op de link, (krijg een foutmelding,) plak de link in de addressbar van het nieuwe window/tab, en druk op go/enter.

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 19:26
Het maken van explosies is nooit een sterke kant geweest van MAx en ik denk dat het ook niet de juiste tool is. Voor dergelijke 'effecten' kan je beter een cuombustion gebruiken en deze film als achtergrond importen in max oid...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Kerstkaart aan het maken? Die kunnen in Wenskaarten voor 2003/2004

kon het niet laten

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Rapzar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 09:37
eerst modelleer je instabiele atomen. Daar ga je vervolgens energierijke vertices op afschieten.....en voila :P

maar ff serieus: Ik vind t er al aardig uit zien. Die faces die op je afvliegen zijn echter niet zo best. Misschien kun je iets met volumeFog + wind ofzo proberen om de drukgolf aan te geven. ook waar de paddestoel de grond raakt zou ik wittere wolkjes maken (dan heb je ook niet zo'n scherpe rand).
Als er wat meer oneffenheid in je terrein zou zitten kun je t licht ook van de paddestoel laten komen (is misschien al, maar t is zo plat dat je dat niet ziet)

en uh... tutorials doorspitten he ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Rapzar op 18-12-2003 11:12 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Zoek een leuke plugin ervoor want zelf maken is veeel werk.

In sommige gevallen wordt gewoon een filmpje als texture gebruikt.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Over die achtergrond het is een opdracht voor school(het vak 3D max :P) dus dat vind ik ook zelf niet leuk aangezien ik er ook nog de vrijheid van 3d wil hebben.

De tutorials die ik vond waren er in 99% van de gevallen oz slecht of moest ik weer persee een plugin dllen. De gene waarmee ik deze maakte was goed :P. Maar helaas niet Goed genoeg.

Dat rook id bevalt me wel. Dat wil ik er mssn wel bij doen maar de paddestoel blijft een probleem.
Pagina: 1