Zoals ik al ergens heb gemeld; een vriend van mij heeft wat luidsprekers op de kop getikt. Dat moest natuurlijk getest worden, vooral omdat het leuk aansloot bij datgene dat hier in de buurt al voor handen was. En dus hebben wij vanavond met z'n drieeen is lekker zitten luisteren.
Dit heeft er staan spelen:

De electronica, allemaal van Linn:
- Ikemi CD-speler
- Kairn voorversterker
- LK-85 einversterkers (drie stuks)
- wat kabelspul (Linn/Ocos/QED/Groneberg)
En de luidsprekers (in foto-opstelling), wederom Linn:

Van links naar rechts:
- Katan
- Keilidh
- AV5140
- Keosa
Bij elkaar een ruime 15.000 euro in een kamertje gestopt. Vooral het beschikken over drie eindversterkers was leuk, alles kon single, bi of zelfs getriampt worden en dat zijn dingen die je normaal niet zomaar even test. Qua luidsprekers bleek al snel: duurder is beter.
Verschil Keosa - Keilidh was wel groter dan Keilidh - AV5140. Gelukkig maar, want die Keilidhs zijn van mij en anders had ik weer moeten upgraden enzo.
Op de foto's zijn verder nog een ongebruikte Kairn vv en Rel Strata sub te zien. Wegens een gebrek aan processor hebben we die niet nodig gehad. Jammer, want een Linn Center is nog wel voorhanden en de DVDs ook. Iemand in de buurt van Delft met een dergelijk apparaat die even langs wil komen misschien?
Dit heeft er staan spelen:
De electronica, allemaal van Linn:
- Ikemi CD-speler
- Kairn voorversterker
- LK-85 einversterkers (drie stuks)
- wat kabelspul (Linn/Ocos/QED/Groneberg)
En de luidsprekers (in foto-opstelling), wederom Linn:
Van links naar rechts:
- Katan
- Keilidh
- AV5140
- Keosa
Bij elkaar een ruime 15.000 euro in een kamertje gestopt. Vooral het beschikken over drie eindversterkers was leuk, alles kon single, bi of zelfs getriampt worden en dat zijn dingen die je normaal niet zomaar even test. Qua luidsprekers bleek al snel: duurder is beter.
Verschil Keosa - Keilidh was wel groter dan Keilidh - AV5140. Gelukkig maar, want die Keilidhs zijn van mij en anders had ik weer moeten upgraden enzo.
Op de foto's zijn verder nog een ongebruikte Kairn vv en Rel Strata sub te zien. Wegens een gebrek aan processor hebben we die niet nodig gehad. Jammer, want een Linn Center is nog wel voorhanden en de DVDs ook. Iemand in de buurt van Delft met een dergelijk apparaat die even langs wil komen misschien?
Great minds think alike!