Gegroet! Ik ben voor de eerste keer in dit deel van het forum, de zoekoptie hier gebruikt voor mijn probleem, internet en IRC afgespeurd, maar nergens kon ik de oplossing vinden.
Ik heb in maya eerst het PS2 logo nagebouwd, dat belicht en gerenderd (camera beweegt eromheen), dat ging allemaal goed.
Ditzelfde heb ik gedaan met een zelfgemaakt GameCube logo (hoe origineel
), alleen hierbij krijg ik de scherpe schaduwrand van mn spotlight niet weg, je ziet binnen de verlichting ALLES, en buiten de lichtrand, helemaal niets. Ik dacht dat dit met de optie "Shadow rays" moest in je raytrace shadow attribute editor, maar zelfs als ik die op max (40) zet, veranderd er nix aan mn belichting....
Weet iemand wat ik op het moment fout doe? Heb de optie Ray depth limit ook al voluit geprobeerd, ook samen met de shadow rays op 40, maar geen succes...
Ik heb in maya eerst het PS2 logo nagebouwd, dat belicht en gerenderd (camera beweegt eromheen), dat ging allemaal goed.
Ditzelfde heb ik gedaan met een zelfgemaakt GameCube logo (hoe origineel
Weet iemand wat ik op het moment fout doe? Heb de optie Ray depth limit ook al voluit geprobeerd, ook samen met de shadow rays op 40, maar geen succes...