Toon posts:

Probleem Hauppauge WinTV-Theater te installeren WINXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb zo net een Hauppauge model WinTV-Theater aangekocht gehad.
Als ik deze installeer met de drivers en de programma's vanop cd die erbij zat, dan heb ik een probleem met wintv, dat logo verschijnt zo op men scherm en dat blijft gewoon staan en gaat niet verder :s
Nu heb ik alle nieuwe drivers vanop de site gedownload gehad en één vooreen geinstalleerd en verwijderd gehad, maar tijdens het installeren van de video drivers blijft die op het einde hange en hangt mijn muis vast en kan ik niets meer doen dan resetten, crtl+alt+del werkt ook niet (dus pc slaagt vast) :(

Ik weet niet wat ik moet doen of aan wat dit kan liggen :(
pc draaid onder windows XP, systeem info Tbred 2600+ - 512 ddr - hercules 9500 pro voor de rest ni veel info nodig denk ik :) (mobo: asus a7n8x deluxe)

Edit: als ik Win/TV DirectDraw Inspection doe dan kom er "We detect a VGA card and drivers that appear to be compatible." niet het geen dat er in de handleiding staat van " GOOD NEWS! We detected a compatible VGA card and drivers"

met dank bij voorbaat,

Jakke

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 12:09 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Probeer anders een Dscaler. Is gratis en als die niet werkt dan is er misschien iets mis met de kaart.
Oudere drivers kan je altijd downloaden bij www.driverguide.com (indien die van Hauppage zelf te nieuw zijn en mogelijk nieuwe bugs bevatten).

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe dat programma precies werkt, maar ik heb het opgestart heb alles gewoon geselecteerd en gewoon gevolgd
Hauppauge 878 chipset en philips pal he ik als overeenstemmende gegevens geselecteerd en als hij dan start loopt men muis weer vast (hele pc) :s

Er zijn nog geen drivers geinstalleerd geraakt tot nu ik weet niet of dat nodig is voor die test

als je iets meer uitleg erover kan geven want ik ben totaal nieuw op dit gebied, het is mijn eerste tv kaartje dat ik gekocht heb en het begint al goed :(

met vriendelijke groeten,

Jakke

Verwijderd

Topicstarter
Ff over de installatie van de videodriver, die blijft hange bij de file "tsbyuv.dll"
Iemand hetzelfde probleem gehad?