Ik heb op de HCC een Athlon XP 2600+ gekocht, met daarbij 512 mb geheugen (pc3200) en een asus a7v8x-x mobo. Tegelijkertijd heb ik een nieuw hdd (WD 120 GB) en videokaart Radeon 9200 se gekocht. Goed, thuis alles in elkaar gezet en maar spelletjes proberen te spelen.. maar helaas, vrijwel alle (3d) spellen crashen zodra er ook maar een beetje "nagedacht" moet worden, dwz dat de startmenu's het nog wel doen, maar zodra je in het spel beland knalt ie eruit naar de windows desktop. Bij Rainbow Six: Black Thorn reboot de computer zelfs.
3dmark doet het ook niet denderend (crasht tijdens eerste test en als ie het al doet dan haalt ie net 40 frames in de eerste test).
Ik dacht eerst dat het aan mijn videokaart lag (incompatibel met asus mobo?), dus een Geforcefx5600XT erin gehangen...maar nog steeds dezelfde problemen.
Voeding is overigens 300 watt.
Iemand suggesties voor een oplossing (de standaard acties (drivers updaten, nieuwe bios etc. heb ik al gedaan)...
3dmark doet het ook niet denderend (crasht tijdens eerste test en als ie het al doet dan haalt ie net 40 frames in de eerste test).
Ik dacht eerst dat het aan mijn videokaart lag (incompatibel met asus mobo?), dus een Geforcefx5600XT erin gehangen...maar nog steeds dezelfde problemen.
Voeding is overigens 300 watt.
Iemand suggesties voor een oplossing (de standaard acties (drivers updaten, nieuwe bios etc. heb ik al gedaan)...