Verwijderd

Topicstarter
Ga morgen effe abotje afsluiten weet alleen niet welke telefoon ik zal nemen.

Het betreft een samsung e700 tegenover een nokia 6600.

Heb die samsung e700 2 dagen geleden gezien en vond hem echt om te kwijlen. Die camera etc was onwijs scherp. Maar heb zelf die 6600 nooit gezien nog. Dus ik vraag me af wat nou toch de keus zal gaan moeten worden.

Die specs zeggen me ook niet zoveel geloof het allemaal wel. 6600 heeft bluetooth en een email client meer? Is bluetooth zo important dat het keuze bepalend moet zijn?

En dan de camera + beeld. Welke wint het dan?

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03

Hero

Duck power!

Het is een vrij moeilijke vergelijking. De 6600 is veel meer een smart phone à la de Sony Ericsson P900, terwijl de E700 toch echt een telefoon is.
Bluetooth is keuzebepalend als jij het belangrijk vindt om te gebruiken. Als jij het nooit zult gebruiken, waarom zou je het dan nemen?
Camera+beeld: geen idee, maar kijk eens in het E700 topic en het 6600 topic, wat ze er daar van vinden.
Succes met kiezen.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik ook, maar ja allebei positief joh maar ik voel dat de e700 op de één of andere manier me toch meer aantrekt.

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:33:
Ik heb nu de Nokia 6600 en heb ook de Sony Ericsson P800 gehad, maar de Nokia 6600 is veel meer een telefoon met alle smartphone functies. Het is absoluut de beste telefoon die ik ooit heb gehad, je kan er ontzettend veel mee, makkelijk uitbreidbaar, maar toch nog simpel, als je hem dus alleen als telefoon gebruikt zijn er geen overbodige functies die je in de weg zitten. En ik vind dat hij er hartstikke goed uit ziet en goed in de hand ligt.

Maar ik begrijp wel dat je nu meer naar de Samsung neigt, maar ik denk dat dat wel verandert als je de 6600 ook echt hebt vast gehad en ff mee hebt gespeeld.
Moeilijk, moeilijk maar ik ga toch maar de samsung morgen halen.

Hoop dat er 1 in Rotterdam ofzo zit in de lijnbaan bijv :D

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:26
vriend van me heeft die e700 en hij vond de telefoon zelf niet bevallen, niet gebruiksvriendelijk. alleen de camera is goed.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 22:29
2 totaal verschillende telefoons.

Ik zelf zou voor de e700 gaan. deze krijgt goede reviews, dus met gebruikersvriendelijkheid zou het wel goedkomen.

Nokia 6600 zal ook vast erg goed zijn, maar waar ik niemand over hoor:

DAT DING IS ZOOOOO GROOOOOT! :| :| :|

Verwijderd

Dat valt wel mee, het is de kleinste smartphone:

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor de 6600 gegaan.

Na ze beide gezien te hebben vind ik de nokia technisch beter en qua uiterlijk er ook leuker uitzien.

De e700 zit ook overal gratis bij bijna en heb geen zin om weer een tel te hebben die iedereen al heb. Niet dat je de 6600 bijna niet ziet, maar toch vond hem leuker.

Vooral de display is huge!!!

Verwijderd

Gefeliciteerd dan met je nieuwe aankoop, goede keuze.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

Nitai

Live the life you love.

het nut van dit topic (afgezien op itsontoday's reply) ontgaat me compleet. Maar goed....het schijnt dat de camera kwaliteit van de 6600 erg goed is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1