Toon posts:

Flash in Director: Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Flash spelletje gemaakt dat ik wil gebruiken in een Director file. De flash file werkt uitstekend zonder Director, maar er treden problemen op als het binnen Director draait.

Het spelletje bestaat uit een Flash movie met daarop een aantal movie clips, die mouse events opvangen. Verder staat er bij de Actions van een aantal frames 'stop()', onder andere op het eerste frame.

Als de .swf file vanuit Director gedraaid wordt speelt de Flash file zich met een continu snelheid af en negeert alle plaatsen waar 'stop()' staat. Verder reageren de movieclips alsof ze continu muisklikken krijgen.

Ik gebruik Director MX (version 9.0) en Flash MX 2004 Professional. Het toevoegen van .swf file aan de .dir file gaat als volgt: Ik import de .swf file als een internal cast. Vervolgens sleep hem vanuit de cast op de stage. Verder plaats ik een 'hold on current frame' in Director op het eerste frame waar de Flash file gestart moet worden.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen of over de oorzaak van dit probleem? Volgens de tutorial van Macromedia zelf gebeurt het toevoegen van de Flash file op een juiste manier.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 11:22

ReseTTim

Chocolate addicted

wat is je probleem dan? welke fout meldingen geeft ie? gebruik anders is.

code:
1
2
on exitFrame
go to the frame

dit gebruik ik altijd voor een loop

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..