Toon posts:

Wat is dit is SisoftSandra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik gebruik Sisoft Sandra om mn computer in de gaten te houden.
nu als je moederbord informatie wilt bekijken ken je daar ook de temperaruur van je Processor , moederbord en nog iets bekijken.
Dat nog iets vraag ik mij af omdat dit erg schommelt als ik dus de pagina vernieuw springt ie dus van 120 graden celsius naar 50 naar 80 naar dat het hele onderdeeltje verdwijnt.

Hierdoor is dus denk ik mijn systeem een beetje instabiel en ik vraag me dus af wat dit is.

Afbeeldingslocatie: http://www.brandweermedemblik.com/Prive/sisoft.JPG

hier onder is ie dus helemaal weg en dit schommelt heel erg
Afbeeldingslocatie: http://www.brandweermedemblik.com/Prive/sisoft2.JPG

Hier in het midden zie je dus de Power/aux temperatuur, Wat is dat?

gr T

edit:
sorry voor de brakke foto.. ff snel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 22:26 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is waarschijnlijk gewoon de 3e sensor op je moederbord die Sisoft Sandra probeert af te lezen. In dit geval zou ik niet concluderen dat je systeem instabiel is door die temperatuur; een temperatuur van 120 graden Celcius in je systeem klopt echt niet. Dan zou je CPU ook niet zo "koel" zijn; een apparaat van 120graden verwarmt de lucht er omheen ook aardig.

Het gebeurd echt wel vaker dat je zulke rare waardes krijgt op een sensor hoor, daar moet je dan gewoon niet op letten. Volgens Sandra is alles in mijn PC 79 graden Celcius.

Hint: neem dit topic even door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 18% gewijzigd door Laurent op 17-12-2003 22:30 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
I'm with stupid ^^

Verder is Sandra niet zo betrouwbaar. Als je de juiste temps wilt weten moet je even in je BIOS kijken, die waardes zijn veel betrouwbaarder.

Verwijderd

Grappig! Ik dacht dat ik de enige was! :)

Verwijderd in "Speedfan in de war :P?"

We gaan het bios nog maar eens in.

Verwijderd

Topicstarter
had allemaal van die rare puntjes/pixels om mijn muisaanwijzer heen, en ik maar denken dat t door een te zwakke voeding komt, dacht dat dat de voeding was die zo heet was..

niet dus.. nu dan maar ff me videokaar testen...

Verwijderd

Topicstarter
had ik gelijk nog een vraagje..

edit:
laat maar 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 22:45 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Lol, een zwakke voeding kan van veel rare symptonen de oorzaak zijn, maar niet van pixels om je muisaanwijzer. Dat zou ik eerder in iets softwarematigs zoeken, hooguit videokaart.
Pagina: 1