Toon posts:

Mailserver onder windows NT 4.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een vriend van mij, die een eigen bedrijf heeft, wil ik een mailserver opzetten. Alle mail die binnenkomt op zijn domain wil ik laten binnenkomen op de mailserver en laten doorsturen naar de juiste mailbox. Nu heb ik zelf enige ervaring met Microsoft Exchange, maar ben eigenlijk op zoek naar een freeware mailserver die dit kan.
Hebben jullie een enig idee welke programmatuur dit kan doen (en eenvoudig te configuren is) ?

ps. zijn server draait nog op Windows NT 4.0. Ik weet het -> die moet nodig geupgraded worden.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wat heb je zelf al geprobeert ?

http://tucows.xs4all.nl/mailserver95_default.html :O

Iperf

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Lansuite Pro is erg aan te raden.

Hier draai ik hem ook op een Domein met 6 computers en iedereen krijgt netjes uitgesorteerd de emails in hun inbox

Verder zit er gelijk een pRoxy server in blaap

Lees de rest maar op

www.software602.com

succes iig..

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 15:25
mercury32

Dé defacto standaard voor vrijelijk te gebruiken mailservers.

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[google=free windows mail server] en [google=free windows mailserver] helpen je wel een eind op weg denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 17-12-2003 22:00 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 17:28
Moet het perse freeware zijn ?

Een hele goeie is namelijk Mdaemon. Kan alles wat je maar bedenkt en is afhankelijk van het aantal gebruikers nog wel te betalen zeker in vergelijking tot exchange.
Pagina: 1