Toon posts:

[cs 1.6] Geluidjes afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel geregeld cs en ik ben al een paar keer mensen tegen gekomen die allerlei sounds af kunnen spelen. Ik weet zeker dat ze dit niet met de microfoon doen. Volgens mij zijn het muziekbestanden in een bepaalde map die ze met een druk op de knop af kunnen spelen. Ik zou dit ook graag willen. Het is volgens mij geen standaard feature van cs 1.6. Ik heb al een poosje op google gezocht hoe dit moest, maar ik kan het niet vinden.

Kan iemand me uitleggen hoe ik sounds (bijvoorbeeld een gedownloade mp3 file)af kan spelen met cs? :P

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 10:18
HLGuard kickt daarvoor (op servers die t nog draaien) tis erg irritant en verpest de sfeer
en nee t is idd geen standaard feature

Icons are overrated

Verwijderd

Topicstarter
Helmet, zat je overigens vanmiddag in de uk2 183 die de_dust draaide. Ik ben tiempie85!!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
die geluidjes zijn zwaar irritant, en heb destijds meteen de hl voicecom uitgezet.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Idd, ik block altijd voice van de mensen die die geluidjes lopen te spemmen over HL Voice.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Dat was geloof ik de vraag niet helemaal van de TS :>

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

hayate666 schreef op 17 december 2003 @ 22:43:
Dat was geloof ik de vraag niet helemaal van de TS :>
Ik weerhoud hem er alleen maar van door iedereen voice banned te worden :D. Maar om dan antwoord te geven op de vraag, hier staat het tussen: http://www.icantlose.com/cs/tech.php#voice

[ Voor 4% gewijzigd door PowerSp00n op 17-12-2003 23:12 . Reden: *het ]

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
voice_inputfromfile 0 Boolean
Whenever you press your voicerecord button it plays the file titled "voice_input.wav" from your half-life directory. The files have to be 8kHz 16bit Mono in PCM format to sound like they are supposed to. The more complicated the song the worse it will sound. To convert the song, get Winamp, go into options-->preferences-->plugins-->output and select Nullsoft diskwriter. Configure it for the format above, press okay, and play the song.
Pagina: 1