Ik heb een pc hier met een 80 GB Maxtor Diamondmax plus 9 , met 8mb cache, normale ata. Nu heb ik soms dat de schijf onder dat ik met iets bezig ben een tik geeft, als of hij in de parkeerstand gaat wanneer de computer wordt afgesloten. Ook met active smart 2.4 heb ik meldingen. Eerst was alleen seektime performance die soms +1 en -1 was... is toch normaal ? Mar heb nu ook wat andere dingetjes die varieren:
let even niet op het schermpje.. khad een proggie dat laade, heb het nog even proberen te fixen, want khad smart al weer laten refreshen, zodat ik geen screendump meer kon doen van afwijkende waardes

Moet btw zeggen dat maxtor eens met een nieuwe versie van powermax moet komen... die werkt niet op nforce 2 bordjes
Moet ik terug met deze schijf ?
let even niet op het schermpje.. khad een proggie dat laade, heb het nog even proberen te fixen, want khad smart al weer laten refreshen, zodat ik geen screendump meer kon doen van afwijkende waardes
Moet btw zeggen dat maxtor eens met een nieuwe versie van powermax moet komen... die werkt niet op nforce 2 bordjes
Moet ik terug met deze schijf ?