Toon posts:

[PHP] PHPNuke 2e Nieuwspagina

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb laatst PHPnuke geinstalleerd op mijn gratis webspace van Lycos, maar nu worstel ik met het volgende probleem. Op de hoofdpagina wordt nieuws weergegeven.. Algemeen nieuws welteverstaan.

Nu wil ik het zo, ik zou graag nog een nieuwspagina willen, zodat ik hier nieuws over ons voetbalelftal kan plaatsen, dus ook met een postfunctie enzo.. Net als bij de orginele pagina..

Heeft iemand hier een oplossing voor?

De link naar mijn site is te vinden in mijn profiel

mvg Jan

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je kan 2 dingen doen:
  • Op zoek gaan naar zo een module op het supportforum op PHPNuke
  • Het probleem zelf oplossen door je eigen module te maken.
Ik ga er van uit dat je dit tweede wilt doen; ik ben dan ook benieuwd naar waar je probleem exact zit. In Programming en Webscripting maken we immers alle software zelf :) Welke code heb je tot nu toe al, waar kom je problemen tegen, etc. :)

[ Voor 30% gewijzigd door gorgi_19 op 17-12-2003 20:03 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ik ben absoluut niet goed in coden...

maar het idee was, de bestanden van die news pagina te gebruiken, en daar een 2e van te maken, alleen als je deze gebruikt, stuit je op het probleem dat er precies dezelfde berichten worden weergegeven als op de orginele nieuws pagina

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Sorry Jan, maar dit forum is echt alleen voor het zelf programmeren en niet voor het verkrijgen van wijzigingen voor software. Je zult dus of zelf aan de slag moeten met PHP of even gaan kijken of er zo'n module voor PHPNuke verkrijgbaar is.

Iig wij kunnen je niet verder helpen hier :)
Succes

Dit topic is gesloten.