Toon posts:

BEN simkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goeienavond mensen
ik heb een probleem met mijn simkaart van BEN prepaid
Sinds een week kan ik oppeens niet meer bellen ermee. Als ik wil bellen hoor ik die vrouwenstem die zegt dat ik nog minder dan 2euro beltegoed heb en als hij dan daadwerkelijk het nummer wilt bellen vervalt het gesprek.
Ik heb al verschillende telefoons geprobeerd maar allemaal precies hetzelfde resultaat. Dus het ligt aan de kaart. Gebeld worden kan wel trouwens.
Voor dat ik T-mobile klantenservice ga bellen, 0,25pm :/ wil ik het eerst even hier vragen, misschien dat iemand het probleem kent.
ik wil namelijk geen andere simkaart en dus mijn nr verliezen.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

Met een prepaid kaart moet je minstens ieder jaar opwaarderen. (behalve bij Orange). Dus even opwaarderen is de enige remedie.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het lijkt me dan dat je even je bel tegoed op moet waarderen :+

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Als je t-mobile simkaart kapot is moet je gewoon ff dat nummer bellen en sturen je ze gewoon een nieuwe kaart toe

volgens mij koste dat 15€

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 00:14

Korakal

Up up up!

In de handleiding staat dan vast dat je minimaal 2 euro beltegoed nodig hebt om te kunnen bellen. Lijkt me simpel een kwestie van opwaarderen 8)7

Daarbij: het stellen van een vraag aan T-mobile is gratis, zie http://www.t-mobile.nl/pe..._en_support/faq.asp?cat=0

Dit topic is gesloten.