Toon posts:

HP deskjet 3650 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag ging mijn HP deskjet 3650 na 2 weken trouwe dienst kapot.
Het bleek dat er twee van de ijzeren/aluminium rollertjes voor de papierdoorvoer waren afgebroken.

meteen naar de pc winkel geweest en nagevraagd, aangezien ik nog steeds in de garantie periode zit zowel software matig als fysiek ( de hardware dus)

Nu is mijn vraag, wat zijn mijn kansen.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Kansen? Waarop? Als je die printer twee weken geleden aangeschaft hebt, zit daar nog garantie op en zal door HP omgeruild worden. Dit gaat over het algemeen wel snel. Enig nadeeltje is, dat je mogelijk een gerepareerde 3650 terugkrijgt en dat mag. Zolang als het vervangend apparaat minimaal gelijk functioneert als het oorspronkelijke is dat geoorloofd.

(Tenzij het overduidelijk is, dat er verkeerd met het apparaat omgesprongen is, maar dit lijkt meer op een fabricagefout)

Verwijderd

Topicstarter
Er is niet verkeerd mee omgesprongen, ik moest voor ons restaurant de menu kaarten uitprinten. Dit kwam al neer op een kleine 190 Bladzijdes.
Hierna moest ik nog es ruim 10 pagina's aan verslag legging uit printen voor school....
maar toen kregen we probs met deze printer...En of het een gerepareerde is of niet dat maakt me niks uit..als ie het maar doet

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Yup, gewoon terubrengen naar de winkel waar ie vandaan komt. Die zullen hem opsturen naar HP en er een andere voor in de plaats krijgen. Zal een dag of 3 in beslag nemen, maar mag geen probleem zijn :) Maar wat zeiden ze in de winkel toen je ermee terugging? Dat zou eigenlijk niets anders mogen zijn dan wat ik net verteld heb.

Verwijderd

Topicstarter
In de winkel werd gewoon gereageerd. deze persoon heeft mij kei goe dgeholpen..alleen daarom ga ik al naar die winkel: ( reclame: hxxp://www.weertonline.nl) hij belde meteen met HP en ik krijg vandaag bericht..hij vond alleen raar dat die dingen afbraken..