ik heb onlangs besloten om eens mn eigen PC te bouwen en heb dus gekozen voor een Athlon XP 2800+ boxed. ik bestelde deze met een paar andere spullen bij 1to0.nl en nu ik m heb gekregen zie ik dat die fan er wel heel erg lullig uitziet en aangezien de nieuwe PC boven in de zolder komt en in hartje zomer wordt het daar +-30-40 graden en dat soms wel 3 uur van de dag.
Ik heb ook best wel veel gehoord dat het meerendeel van de mensen die zo'n CPU heeft gelijk een goed merk koeling dr op zet maar aangezien ik 12 maanden Garantie heb bij 1to0 vraag ik me af of het wel vergoed wordt als ik dalijk met n doorgebrande processor (als die top-merk koeler toch failt) en een volledig intacte standaard koeler bij hun aankom.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb ook best wel veel gehoord dat het meerendeel van de mensen die zo'n CPU heeft gelijk een goed merk koeling dr op zet maar aangezien ik 12 maanden Garantie heb bij 1to0 vraag ik me af of het wel vergoed wordt als ik dalijk met n doorgebrande processor (als die top-merk koeler toch failt) en een volledig intacte standaard koeler bij hun aankom.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?