Toon posts:

Norton Ghost boot disk

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik zou graag een boot disk maken met de nodige ghost bestanden. Probleem is dat ik geen floppy drive heb...

Is er een manier om die ghost boot disk op cd te zetten of kan dit om een of andere reden niet?

Thx, Thomas.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je kunt bij Ghost gewoon een cd/dvd creeeren:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19172/full.jpg

Tevens kan je aan iemand anders die wel een floppy drive heeft een image van de flop vragen, en dit proberen:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14059/full.jpg

Verwijderd

Tegenwoordig kan je ook van die flashpennetjes kopen die een Fdd kunnen simuleren.
Werken dus ook als Floppy drive

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 18:45:
Tegenwoordig kan je ook van die flashpennetjes kopen die een Fdd kunnen simuleren.
Werken dus ook als Floppy drive
Dat werkt alleen als je pc van die stick kan booten :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je kunt met Norton Ghost een boot CDROM maken, je kunt ook gewoon met Nero (of een ander brandprogramma) een disketteimage (Nero6 heeft standaard z'n eigen) op CDROM fikken en de Ghost programma's (ghost.exe en je image bijv.) erop zetten.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, sorry hoor, maar als je die optie mist, moet je echt hoognodig naar de opticien :o

Anyways, lees de volgende keer als je de neiging voelt opkomen om een topic te openen eens de Software Algemeen - Policy goed door, voor wat pointers waaraan je topic moet voldoen.

Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.