[VOIP]Mac en Linux compatible VOIP-progsel

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 19:56
Omdat een goeie kennis van mij recentelijk geemigreerd is naar Australie, spreek ik em dus eigenlijk nooit meer.
We zitten wel constant (praktisch de gehele dag) te chatten.

Nu zoeken we dus een manier om met elkaar te babbelen, probleem is alleen om een progsel te vinden dat EN Linux EN Mac compatible (hij gebruikt namelijk een MAC ipv een x86 compatible bak).

Nu heb ik al uitgebreid gezocht, maar ik kan geen enkel progsel vinden. Google levert wel een aantal hits op, maar meestal OF Mac OF Linux compatible, en als het al beide is (zoals webfreefone) dan is het OS 9...en hij draait OS X.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen....

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 22:28

JaQ

Je zou zelf op linux een asterisk server kunnen installeren. Dan kan die maat van je elke willekeurige sip of h323 client kunnen gebruiken (zolang je die maar laat connecten naar jouw asterisk). Als je dat niet kan of wil, zou je eens naar deze site kunnen kijken. Volgens mij kan je je daar ook mee redden (maar asterisk is natuurlijk wel een veel geilere oplossing ;), enige nadeel is dat de materie nogal complex is zeg ik uit ervaring. )

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 22:21
linphone?

Trouwens, je hebt het over 'linux compatible', maar hij draait OS X :?

Linux en OS X hebben vrij weinig met elkaar te maken...(nu ja...het zijn beide unices, maar daar houd de overeenkomst wel op).

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 19:56
Wilke schreef op 17 december 2003 @ 18:07:
linphone?

Trouwens, je hebt het over 'linux compatible', maar hij draait OS X :?

Linux en OS X hebben vrij weinig met elkaar te maken...(nu ja...het zijn beide unices, maar daar houd de overeenkomst wel op).
Linux EN Mac compatible, aangezien IK onder Linux draai :P