Toon posts:

Star Wars : Knights of the Old Republic , CRASH

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Ik heb pas sw:kotor en ik installeer het gewoon normaal alles, ik start het spel op na +- 3 minuten (elke x verschillend) loopt me hele pc vast. Ik voldoe aan de minimum systeem eisen:

Ati Radeon 9600 pro 128mb
512 sdram
1200mhz AMD athlon

Het ligt zeker weten niet aan de cd's want bij me broer werkt het wel
Het kan meschien door het volgende komen :
Het spel heeft nodig : Opengl 1.4 , toen ik in de options scan hardware deed zei hij dat mijn opengl ok is :

[Video]
Video Card Name=RADEON 9600 SERIES
Video Memory=128
Desktop Resolution=1024x768x32 @ 85Hz
DirectX=DirectX 9.0b (4.09.00.0902)
OpenGL Version=1.3.4010 WinXP Release << maar het is niet versie 1.4
OpenGL Vendor=ATI Technologies Inc.
OpenGL Renderer=RADEON 9600 x86/MMX/3DNow!
Vid Card Status=Pass
GL Status=Pass
DX Status=Pass

ik weet niet of het daar aan ligt maar ati heeft geen drivers met opengl 1.4

ik heb alle laatste drivers, HELP ME!!!!!!!! (kheb mezelf al dood gezocht)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 18:42 ]

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01-2025

WJP

Shibby

probeer de patch eens

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeerd , werkt niet

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Verschijnt er geen aparte foutmelding? Doet je beeld iets vreemds waardoor je denkt dat het aan de video driver ligt?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Doet je compu het wel goed met andere games?

Heb je iets ge-oc'ed? direct-x 9.0b? catalist 3.9? programma's draaiend op de achtergrond?

Als mijn PC niet wil luisteren zet ik meestal Xp er gewoon opnieuw op, 20 minuutjes werk.

Verwijderd

Topicstarter
kheb directx 9.0b ja en catalyst drivers 3.9 dat laastte alleen nog niet geprobeerd maar het heb alleen niet veel nut reinstallen, vor de rest doet alle games normaal max payne 2 ect.

Verwijderd

Ik had dezelfde problemen in dit topic. Heb het uiteindelijk opgelost door het BIOS van mijn MS-6330 Lite moederbordje te flashen met de laatste binary, in mijn geval ging ik van 2.6 naar 3.6, geloof ik. In ieder geval zijn bij mij die lockups om de tien minuten verdwenen. Heb nu het spel uitgespeeld en kwam geen grote problemen meer tegen naast een paar verdwaalde CTDs.

Verwijderd

Wat betreft de OpenGL versie, daar zijn geen problemen mee. Ik heb me laten vertellen dat ATI een 'speciale' manier voor nummeren heeft. Catalyst 3.9 werkt naar behoren op mijn systeem.

Verwijderd

Topicstarter
maar er is een kans dat je je moederboerd sloopt tog ?

Verwijderd

Tsja, die kans is er altijd. Ik zou het flashen ook niet aanraden als je er een beetje onzeker over bent. Mijn moederbord word al weer een dagje ouder, en als ik 'm onverhoopt zou slopen tijdens het flashen had ik meteen weer een goeie reden om een leuk upgrade-setje te kopen.

Ik zeg alleen dat flashen in mijn geval heeft geholpen, aangezien ik al weer wat versies achterliep. Enige minpuntje: mijn PS2 poort is nu zo dood als 'n pier, zodat ik m'n optische MS muis moest aansluiten via de USB.

Verwijderd

Topicstarter
ik was vanplan mijn bios te flashen maar mijn bios is al up-to-date :/

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem met KOTOR.
Na een tijd spelen, soms half uur, 3 kwartier, crashed de boel, en is een harde reset noodzakelijk.

Ik ga dan ook maar 'ns opzoek naar een update voor m'n msi kt7 turbo bord

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, afhangende van het feit of je memory dump aan/uit hebt staan krijg je ook een bsod ipv dat je bak geheel hangt.
Deze bsod geeft dat het welbekende berichtje: IRQL NOT LESS OR EQUAL, ik blijf dit probleem behouden, kan iemand mij (ons) helpen?

AMD 2200+
Asus Geforce 4 TI4600
512 MB pc2700 (Huismerk van de lokale pc boer)
IBM 120 Gig 7200rpm
Gigabyte GA-7VAXP (met laatste BIOS versie)

Laatste beeldplank drivers, Dx 9.0b, XP Pro
Pagina: 1