Onboard Usb poorten werken niet

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 22:34
Ze werken niet, ik wil nu een printer aansluiten en hij vind niets, de poorten zijn wel gewoon geinstalleerd. Ik heb er in totaal 4, 2 keer van Via, 2 keer van Sis.
Ik heb al vanalles geprobeert, maar niets werkt. In de bios staat het gewoon ingeschakeld.

Ik draai windows xp, en mn mobo is een ecs k7s5a.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
Installeer je chipset drivers? Wat staat er in je device manager? Errorlog?

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:10

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Is het niet de printer die weigert? Kijk eens of er spanning op staat op die usb poorten, het lijkt me raar dat als je ze hebt ingeschakeld dat ze nog niet werken, probeer eens een ander usb apparaat.

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Heb je alle windows updates? ik moest eerst windows updaten voordat ik mn usb kon installeren

Verwijderd

Zijn de poorten intern goed aangesloten?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 22:34
chipset drivers zijn niet geinstalleerd volgens mij, dus dat kan ik proberen..
Het ligt niet aan de printer, de muis werkt ook niet op een usb poort. En windows is al geupdate

Verwijderd

ha, Haal maar 's die PCI kaart uit je 1e slot (die vlak bij je AGP poort), werkt gegarandeerd (tot aan de deur :) ). Nee serieus, heb hetzelfde gehad bij een kennis, heb me rot gezocht en ergens op een duits forum stond de oplossing. Het schijnt in de manual te staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 18:05:
ha, Haal maar 's die PCI kaart uit je 1e slot [...]. Het schijnt in de manual te staan.
Klopt. heb zelf ook zo'n plankje (de Pro versie). De onboard USB poorten zijn trouwens usb 1.1, de 'externe' poorten zijn usb 2.0.

Verwijderd

Wou even weten of het opgelost is ?
Pagina: 1