Nu mijn casemodje eindelijk afgewerkt is wordt het tijd om het hier neer te zetten dacht ik zo 
Wat heb ik allemaal gemod :
-Blauw neonlicht onderaan de case
Gekocht in een autoshop. Had 12V aansluiting voor cigarettenaansteker die ik heb moeten ombouwen
-Blacklight links verticaal
Geeft effect op : PCI-kaarten , RAM-latjes en CPU-koeler die ik behandeld heb met een markeer stift
-Window
3mm plexiglas met een overflow aan schroefjes.
-Groot logo aan rechterkant
Zelfgemaakt logo (like it or not) op sticker dat mijn nick moet voorstellen. Meer als decoratief en herkennings object dan betekenis
-Baybus voor : Neonlamp , blacklight en power
Ik heb gekozen voor dikke , stevige schakelaars omdat ze goed passen bij de screwoverflow. De power en activity led zitten achter de rode pijlen (de pijltjes geven ook weer het stevige , industriele weer)
-Front-left USB uitgangen voor memorystick
Ik had nog geen front-aansluitingen dus hebben ik die even zelf gemaakt
-Sprayjob : Groen metallic + zwart
Overal zie je metallic blauw en zilver enzo , maar nergens groen. Hier mijn counter-attack. Het zwart geeft een mooi contrast met het groen imo
Gespoten volgens GoT tutorial
-Keyboard mod : Groen metallic + zwart overlopend
Het zwart loopt over in het groen. Ik heb persé niet alle keys opgespoten omdat dat minder practisch is qua typen (spatiebalk typt al anders nu
)
-IDE-kabels geplooid
Ipv het riskante "cablerounding" heb ik zelf de kabels geplooid
Hier voor mijn kleine tutorial
-Spiralwrap rond kabels + opgeruimd
Alle ongebruikte kabels weggewerkt : langs voeding gestoken , bijeengebonden , verwijderd ...
-DVD + Writer stealth
Na een mislukte spray op mijn stealthplaatjes heb ik het nog maar eens geprobeerd , met meer succes dit maal.
Ook nog :
Pagina met alle fotos
Divx video'ke met de drive-stealths
Foto's :

^^ Zo was mijn kast een dik half jaar geleden

^^ Vooraanzicht

^^ Zijkant met logo

^^ Linkerzijkant met neonlicht (blacklight zie je toch niet op de fotos)

^^ Mijn opgespoten toetsenbord

^^ De baybus (3de schakelaar is ongebruikt)
Voor vragen en opmerkingen , hieronder is plaats

Edits : Werken aan opmaak
Wat heb ik allemaal gemod :
-Blauw neonlicht onderaan de case
Gekocht in een autoshop. Had 12V aansluiting voor cigarettenaansteker die ik heb moeten ombouwen
-Blacklight links verticaal
Geeft effect op : PCI-kaarten , RAM-latjes en CPU-koeler die ik behandeld heb met een markeer stift
-Window
3mm plexiglas met een overflow aan schroefjes.
-Groot logo aan rechterkant
Zelfgemaakt logo (like it or not) op sticker dat mijn nick moet voorstellen. Meer als decoratief en herkennings object dan betekenis
-Baybus voor : Neonlamp , blacklight en power
Ik heb gekozen voor dikke , stevige schakelaars omdat ze goed passen bij de screwoverflow. De power en activity led zitten achter de rode pijlen (de pijltjes geven ook weer het stevige , industriele weer)
-Front-left USB uitgangen voor memorystick
Ik had nog geen front-aansluitingen dus hebben ik die even zelf gemaakt
-Sprayjob : Groen metallic + zwart
Overal zie je metallic blauw en zilver enzo , maar nergens groen. Hier mijn counter-attack. Het zwart geeft een mooi contrast met het groen imo
Gespoten volgens GoT tutorial
-Keyboard mod : Groen metallic + zwart overlopend
Het zwart loopt over in het groen. Ik heb persé niet alle keys opgespoten omdat dat minder practisch is qua typen (spatiebalk typt al anders nu
-IDE-kabels geplooid
Ipv het riskante "cablerounding" heb ik zelf de kabels geplooid
Hier voor mijn kleine tutorial
-Spiralwrap rond kabels + opgeruimd
Alle ongebruikte kabels weggewerkt : langs voeding gestoken , bijeengebonden , verwijderd ...
-DVD + Writer stealth
Na een mislukte spray op mijn stealthplaatjes heb ik het nog maar eens geprobeerd , met meer succes dit maal.
Ook nog :
Pagina met alle fotos
Divx video'ke met de drive-stealths
Foto's :

^^ Zo was mijn kast een dik half jaar geleden

^^ Vooraanzicht

^^ Zijkant met logo

^^ Linkerzijkant met neonlicht (blacklight zie je toch niet op de fotos)

^^ Mijn opgespoten toetsenbord

^^ De baybus (3de schakelaar is ongebruikt)
Voor vragen en opmerkingen , hieronder is plaats
Edits : Werken aan opmaak
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 18:11 . Reden: modedit: thumbs ipv img= resizes ]