Toon posts:

Scherm klonen op Raedon 8500 met verschillende resoluties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ben inmiddels de hele middag bezig met uitzoeken (ook al op GoT gezocht) hoe ik op m'n Raedon 8500 (Club3D), twee monitoren kan aansluiten met verschillende resolutie.
Dit lukt wel als uitbreiding van het bureaublad, maar dat wil ik niet, ik wil het scherm klonen dus. Primair op een Nokia 445 op 1024*768 en secundair op een beamer in 800*600.
Is dit ueberhaupt mogelijk en hoe moet dat dan ?

Ted

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Dat heb ik nog ooit gezien en bijvoorbeeld in windows 2000 kan het zowiezo niet.

Senile! Senile Oekaki

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dan moet je wel een Radeon8500 hebben met twee ramdac's, anders lukt dat nooit.

Verwijderd

met welk kaartje kan dit wel dan?

ik zit met hetzelfde probleem namelijk

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:52
Klonen gaat toch enkel met dezelfde resolutie? :?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Waarschijnlijk heb je de zogeheten LE versie van de kaart, deze heeft maar 1 ramdac, en kan dus niet op 2 verschillende resoluties uitzenden

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 13:35

dlmh

Lo-Fi

Kippenijzer schreef op 18 december 2003 @ 11:30:
Waarschijnlijk heb je de zogeheten LE versie van de kaart, deze heeft maar 1 ramdac, en kan dus niet op 2 verschillende resoluties uitzenden
LE heeft niks te maken met RAMDAC's ... dit zegt alleen wat over de kloksnelheden. Voor zover ik weet heeft alleen Hercules kaarten maar één RAMDAC.

Clonen kan volgens mij echt alleen maar in dezelfde resolutie (anders is het toch ook geen kloon???)
Ik denk dat je je Nokia scherm ook op 800x600 zult moeten zetten.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Clonen niet, maar met twinview is het wel mogelijk in win98 (de goede oude tijd).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 11:42:
Clonen niet, maar met twinview is het wel mogelijk in win98 (de goede oude tijd).
twinview is van nvidia, en zit als het goed is ook nog in windows XP.
Pagina: 1