Ik heb een formulier gemaakt in Word, als het document geopend wordt krijgt de gebruiker een form voor zijn neus waar ie een aantal dingen invult. Onder andere een versienummer. Nu wil ik in de voet van het document een regel plaatsen "Versie x gemaakt d.d.: dd-mm-yyyy" Ik heb in de voet een bookmark gezet welke ik selecteer en daarna vervolgens de bovenstaande string in de voet plaats. So far, so good.
Echter, als de gebruiker het document op een ander tijdstip veranderd moet bovengenoemde string ook geupdate worden. Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik probeer de bestaande tekst te verwijderen en een nieuwe erin te zetten maar dat lukt niet (sentences.delete of characters.delete geven niet het gewenste resultaat).
Ik denk dat ik voor een te moeilijke oplossing aan het kiezen ben, heeft iemand een beter idee?
Echter, als de gebruiker het document op een ander tijdstip veranderd moet bovengenoemde string ook geupdate worden. Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik probeer de bestaande tekst te verwijderen en een nieuwe erin te zetten maar dat lukt niet (sentences.delete of characters.delete geven niet het gewenste resultaat).
Ik denk dat ik voor een te moeilijke oplossing aan het kiezen ben, heeft iemand een beter idee?