Toon posts:

Keon desktop verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit met het volgende probleem.
Zit bij een persoon die heeft van een reeds faillet bedrijg een computer met daarop keon desktop. Hiermee moet je inloggen en je krijgt dus niet je standaard windows logon. Dit programma moet er echter af en dat kan in ieder geval als je de admin van dit programma hebt maar dit is wel bekend maar werkt niet. En bellen kan niet want de boel is op de fles.
Iemand enig idee hoe ik om dit programma heen kan en als windows admin kan aanloggen. _/-\o_

Verwijderd

Err, wat is keon desktop? 8)7

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

het gemakkelijkste is er een andere windows op installeren..

bij NT4, W2K en XP kan je de nieuwe installatie er 'naast' zetten zodat je bij alle data kan komen..

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41
Waarom installeer je die PC dan niet opnieuw :?

Die persoon bij wie jij zit heeft niets aan de data die op die PC staat, dus kun je die PC beter kaal installeren.

let the past be the past.

Verwijderd

Wie weet is onze vriend hier een medewerker van een schulsaneerder, die bestanden op die PC nodig heeft... Mijn inbreng? Hang de harde schijf in een andere PC...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Over welk OS hebben we het? Zeker in WOS niet bepaald onbelangrijk :P
Maar goed, WOS --> Software Algemeen.

Maar je hebt dus geen wachtwoorden oid? Dan zal je toch mogen formatteren, het omzeilen van beveiligingen is niet echt de bedoeling hier op GoT ;)

Maar idd kan je de HDD gewoon uitschroeven als je de data nodig hebt - natuurlijk alleen als het niet encrypted is maar dat spreekt voor zich.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Keon desktop is een op beveiligingssysteem uit de Keon serie van RSA. Check hun website voor meer info zou ik zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ben niet een medewerker maar doe dit omdat de beste man een zwager is van mijn werkgever.
Hij gebruikt de machine en heeft ernaast de software die de machine had ook nog andere pakketen erop gezet. Natuurlijk is kaal installeren niet zo erg en is met een paar uurtjes ook wel weer klaar maar hoopte op een oplossing om er toch omheen te kunnen komen. Uiteraard snap ik dat dat niet de bedoeling is maar het is een pc van een failliete zaak en de pc blijft wel in gebruik vandaar.
Op de site wordt ik niet wijzer want deze is in het zweeds, is daar 2 jaar geleden heen gegaan door overname. Morgen telefonisch contact met het nederlandse bedrijf dat het voorheen maakte, maar hoopte via deze weg sneller een oplossing te vinden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt die site heel provisorisch vertalen met iets als http://www.foreignword.com/Tools/transnow.htm (een vertaal site die google me gaf, geen idee wat de kwaliteit is). Een engelstalig mailtje sturen kan ook geen kwaad.

Maar het direct omzeilen van de beveiliging is iets waar we je helaas niet mee kunnen helpen op GoT; niet dat we je niet vertrouwen maar de mensen die meelezen hebben het misschien ook op het werk draaien en de beheerder daar zou het vervelend vinden als het werd omzeilt :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad een goed punt. Maar wellicht kan degene die het wel weet mij dan een mail sturen met de oplossing hiervoor.

Verwijderd

Topicstarter
heb het opgelost :) dus reacties zijn niet meer nodig.
Ik zal de oplossing niet noteren door bovenstaande reacties. ;)
Pagina: 1