Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

waar vind men Green UV Reactive Clear Acryl ??

Pagina: 1
Acties:

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29
sorry als de topic titel verward.
ik post dit hier omdat modder dit denk ik wel weten.
maar ik ben opzoek naar groen flurorescerend plastic of hoe je het noemt?

heb al de search geprobeerd maar daar kwamen alleen dingen over fans naar voren en over plexiglas.

dus om kort te zijn ik zoek naar het materiaal waar deze case van gemaakt is

Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/xoxide_1767_18095383

dus weet iemand waar ik dit kan kopen of materiaal wat er veel op lijkt.
wil dit spul namelijk voor een mod gaan gebruiken en op google vond ik allen pdf waar dit materiaal in beschreven werd of winkels in america die fans verkochten.

een vriend vertelde me dat dit duur spul is maar die case kost bij xoxide 99 dollar dus ik weet het niet.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Gewoon groen (doorzichtig 8)7 ) plexiglas schijnt te werken, doorzichtig plexiglas schijnt blauw op te lichten bij UVlicht.

linkje: (4de reactie): http://forums.bit-tech.ne...&perpage=20&pagenumber=57

[ Voor 89% gewijzigd door naftebakje op 17-12-2003 17:08 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Deadsy
echt? dus dat zou ook deze reactie krijgen als ik er een paar lights inhang?

edit:
wow een paar van die shots kende ik al maar de rest laat pas zien hoe bruut hij is.

maare waar krijg ik dit spul gewoon bij de gamma ofzo :?

[ Voor 51% gewijzigd door Deadsy op 17-12-2003 17:13 ]

• naftebakje
  • Laatst online: 15:07
Als je blacklights (=UV) gebruikt ja, blauwe gloed met doorzichtig plexi, en met geel of groen plexi een groene gloed.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Groen plexi licht niet op met UV leds hoor :s Alleen UV reagerend (groen) plexi glas :)

Je zou eens contact op kunnen nemen met Elmaplast, die zouden het je denk ik wel kunnen leveren, anders wordt het wel heel moeilijk om er in NL aan te komen.

Voor adres gegevens ff door de gouden gids lopen, staan ze wel in denk ik. Of google

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 18:45 ]

Verwijderd

op inkoopacties.net is momenteel een animocheck voor uv-reactive plexi :)

• mydogisgone
  • Nu online

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Deadsy
danke
Pagina: 1