Toon posts:

Vraag over 3D Max Studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net begonnen in 3D max studio, nou had ik van de week het voor elkaar gekregen om door de camera te kijken die ik had geplaatst.
Nou wou ik dat weer doen, zodat je die camera door een zelf gemaakt huis kan laten bewegen.
Maar hoe moet het nou precies ????????????
Dat ik het als bijv. .AVI kan opslaan en dan door de camera me beeld zie ?????

Ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen!!

THANKS!!! :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

???????????? << is niet nodig heej ;)

Misschien eerst meer verdiepen in het renderwerk en output naar bepaalde media-files zoals AVI. Zie ook de verschillende links en tutorials op http://3d.pagina.nl/

LinkedIn
Instagram

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Iets vragen kan ook altijd met wat minder uitroeptekentjes en vraagtekens ;).

Maar Oogst heeft hier een tutorial voor geschreven, geef me 5 minuutjes en je krijgt het linkje :).

http://home.hccnet.nl/w.v...0deel%204%20animatie.html

Maar zulke info is ook beschikbaar in het 3d stuff topic. Een ware shitload aan linkjes.

[ Voor 37% gewijzigd door coubertin119 op 17-12-2003 16:25 ]

Skat! Skat! Skat!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

F1

Dit lijkt me een simpele opzoek vraag. Ben zelf niet zo'n 3D-er, maar een camera aan een path koppelen lijkt me wat je wil.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

en koop een goed boek :)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:45
Waarom moet hij daar perse een goed boek voor kopen. Zijn toch ok zat online tutorials? :?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

MADG0BLIN, online tutorials zijn leuk, maar een goed 3D-boek is serieus goud waard _o_ Dus die opmerking is niet eens zo heel verkeerd ;) Aangezien er zat mensen zijn die met een boek ernaast prima de grondbeginselen van 3D kunnen leren :)

LinkedIn
Instagram

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

lijkt me echt een typische zoekvraag :X
hier is MEGA veel over te vinden

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

omdat je in een boek van A to Z gaat, en zo het hele programma leert kennen. Als je alleen maar tutorials doet dan leer je bij wijze van spreken alleen A,C,D,G,H enz...

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:45
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 16:27:
omdat je in een boek van A to Z gaat, en zo het hele programma leert kennen. Als je alleen maar tutorials doet dan leer je bij wijze van spreken alleen A,C,D,G,H enz...
Dat ben ik wel met je eens. Ok, neem mijn opmerking terug. ;)
Maar tutorials zijn ook leuk. :P

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Plus dat het soms nog erg lastig is ook, om een goede nederlandse tutorial te vinden voor jouw versie van 3DSMax. Anyways, met die link naar Oogst z'n tutorial, en de nodige keywords (zoektermen) daarin, moet het wel lukken bij de topicstarter denk ik zo. :)

// EDIT:

+ tutorials zijn goedkoop!

Ik geef gelijk toe dat je hier niet op moet bezuinigen, zeker niet als je het echt wilt leren. Maar het kan vaak wel de eerste stap zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 17-12-2003 16:32 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-04 14:57
Dit is inderdaad ene beetje een zoekvraag, maar toevallig weet ik wel een leuk linkje uit m'n hoofd, www.3dbuzz.com heeft een aantal goede 3dsmax tutorials. En als ik me het goed herinner hebben ze ook eentje waarin ze camera's behandelen. Let wel op dat je je moet registreren voor deze site voordat je ze kan downloaden (verder is alles gratis en zonder gedoe). De tutorials zijn gewoon filmpjes van 3dsmax met een stem erachter.

Verwijderd

Topicstarter
hahaha ok bedankt jongens ik ga eens even kijken.

wel veel reacties in zo'n korte tijd :)

Verwijderd

www.3dcafe.com heeft ook leuke tuto's

[mierenneukmode]

het is 3d studio max
en niet 3d max studio

8)

[/mierenneukmode]

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 19:26
<mierenneukmode>3ds max</mierenneukmode> 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Folkert op 18-12-2003 14:37 ]

Pagina: 1