Toon posts:

[Flight Simulator 2004] Hangt bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Flight Simulator 2004 geinstalleerd op mijn laptop

(AMD Athlon M 2500+, 512 MB DDr, Ati Radeon mobility 9000 64 Mb)
maar telkens als ik Flight Simulator opstart dan blijft ie hangen bij het opstartlogo.
Ik heb van al mijn hardware de meest recente drivers, en Windows XP pro is ook helemaal up-to-date.

Heb het ook geprobeerd met verschillende direct-x instellingen, verschillende resoluties, verschillende drivers, verschillende refreshrates, zonder en met hardwareaccelleratie andere microsoft games als Halo en Combat flight simulator 3 werken wel zonder problemen

Oja, Op mijn desktop pc werkt het wel.
iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Ik heb op Google en GOT gezocht maar ben geen enkele werkende oplossing tegengekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 15:38 ]

Verwijderd

Heb je wel de legale? Misschien pakt de CD-rom drive de CD bijv. niet asl je wil spelen :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:53:
[...]
Heb je wel de legale? Misschien pakt de CD-rom drive de CD bijv. niet asl je wil spelen :?
ja is wel de legale en de cd pakt ie ook gewoon, maar komt niet verder dan opstartlogo. :'( ik heb voor de zekerheid de cd nog es schoongemaakt maar daar lag het ook niet aan en hij spint ook niet raar of zo

Verwijderd

Heb je hem ook is gewoon lang door laten draaien....Dat hij gewoon meer moet denken op zo'n laptop :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 16:10:
Heb je hem ook is gewoon lang door laten draaien....Dat hij gewoon meer moet denken op zo'n laptop :?
yep, tot een half uur en toen vonk t wel genoeg. Ik ga straks die catalyst drivers van Ati wel ns modden en kijken of ti het dan doet. Ik zou graag on the road willen vliegen :)

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42

takker

]HuT[ klaassenster

hier precies hetzelfde probleem.

werkt wel op een pentium 2 500 zonder specifieke driverupdates (behalve directX 9).

en niet op een pentium 4 2,4 met 512 mb intern en geforce 4 440.

en blijkbaar komt dit probleem dus vaker voor. (gelukkig ben ik niet de enige)

heb je ondertussen al een oplossing voor dit probleem?

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42

takker

]HuT[ klaassenster

ik ben er uit!!!

op sommige computers is het nodig om de nieuwste versie van directX te installeren (versie 9.0b geloof ik).

op de schijf zelf staat 9.0; en deze werkte niet op de snelle computer

de nieuwste versie is te vinden via de microsoft website of via tweakers.net

http://download.microsoft...d8a528a396/dxwebsetup.exe

suc6 ermee

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werkt dit bij mij niet en ik heb nog steeds geen oplossing.
Pagina: 1