Ik heb een gekke vraag maar kun je voor rond 900-1000euro een goede prijs/kwaliteit speaker combinatie krijgen? Momenteel is onze lokale audiowinkel op wintersport vakantie (
) dus kan daar ook niet advies vragen, om nou naar Megapool te gaan...
Voor 100 euro word moeilijk, 1000 lijkt er meer op.
Ik kan maar 1 antwoord geven:
Ga naar kieskeurig.nl, ga naar speakers. Geeft in Budget = max 1000.
Zoek een lokale speakerboer, en ga die speakers beluisteren, je moet zelf beoordelen wat je mooi vind klinken. Ik heb zelf een sony set die zwaar in de aanbieding was, tja, kwa geluid niet geweldig, maar d'r hangt ook niet zo'n dure versterker aan.
Mijn voorkeur gaat overigens naar 2 zuilen en 3 surround speakerrs, dus geen losse sub (die ik nu wel heb).
Zoek een lokale speakerboer, en ga die speakers beluisteren, je moet zelf beoordelen wat je mooi vind klinken. Ik heb zelf een sony set die zwaar in de aanbieding was, tja, kwa geluid niet geweldig, maar d'r hangt ook niet zo'n dure versterker aan.
Mijn voorkeur gaat overigens naar 2 zuilen en 3 surround speakerrs, dus geen losse sub (die ik nu wel heb).
tip: www.bestekeus.nlhouthakker schreef op 17 december 2003 @ 15:38:
Voor 100 euro word moeilijk, 1000 lijkt er meer op.
offtopic:
jaja, ik weet het, verkeerde knopje
jaja, ik weet het, verkeerde knopje
[ Voor 6% gewijzigd door houthakker op 17-12-2003 15:45 ]
Ja, ik was van plan om naar de audiowinkel (verkoopt Denon, Martanz Onkoyono etc.) en heeft ook een collectie speakers. Jammer genoeg is hij op vakantie. Zijn er nog dingen waarom zou moeten letten? Ik heb nu namelijk een Bose Accoustimas speakerset van minstens 5-10jaar oud. (iig oud
).