Dat wil ik ook wel eens weten, ik heb nu de Blue, maar ik wil ook eens andere kleurtjes proberen.
Virussen? Scan ze hier!
Liever niet, met een toch vrij prijzige kast en 2 linkerhanden
Virussen? Scan ze hier!
Eeuh, transparant spuiten, hoe doe je dat dan? leg uit........>:)Op zaterdag 09 december 2000 20:31 schreef Goingin het volgende:
Gewoon overspuiten
Oke, wie gaat er bellen naar Aopen?
* biobak wil ook wel wat anders dan die saaie HX-08 voorkant.
Haha, het beginnen net nokia telefoons te worden. Straks kan je ook houtlook HQ08 frontjes kopen, of met koeienvlekken.. 
Ik denk dat ik er ook es een ga kopen, alleen dan een HQ45, bigtowers zijn me net iets TE groot..
En dan denk ik gewoon of de blauwe, of de grijze.
Ik denk dat ik er ook es een ga kopen, alleen dan een HQ45, bigtowers zijn me net iets TE groot..
kewl 
ik wil ook wel een aquamarine frontje
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
zeker weten dat die Aquamarijn om te
is.
Weet je wat het mooiste is, als je namelijk een heel klein (fietslampje of een ledje) helemaal bovenin plaatst, waar je aan/uit knop zit, daar het lampje achter bevestigd licht die hele rand heel mooi op. lijkt het net een neon frontje
Jammer dat ik geen webcam ofzoiets heb want dan liet ik wel een foto zien.
Maar het is echt een heel mooi effect.
Weet je wat het mooiste is, als je namelijk een heel klein (fietslampje of een ledje) helemaal bovenin plaatst, waar je aan/uit knop zit, daar het lampje achter bevestigd licht die hele rand heel mooi op. lijkt het net een neon frontje
Jammer dat ik geen webcam ofzoiets heb want dan liet ik wel een foto zien.
Maar het is echt een heel mooi effect.
39
[off toppic]Op zaterdag 09 december 2000 21:45 schreef CAP-Team het volgende:
kewl
geinig icon
[off toppic ]
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
LOL, ik heb net gister een systeempje besteld met die kast, aquamarine, alleen die was niet op voorraad dus maar een blauwe genomen. Moet ik nu spijt krijgen dat ik dat gedaan heb?
Trouwens, die winkel vertelde dat er op dit moment een soort van aopen cases levering probleem is omdat de kasten veranderen? Er schijnen nieuwe voedingen in te komen. Heeft zeker met de P4 te maken ofzo....
Trouwens, die winkel vertelde dat er op dit moment een soort van aopen cases levering probleem is omdat de kasten veranderen? Er schijnen nieuwe voedingen in te komen. Heeft zeker met de P4 te maken ofzo....
Pagina: 1