Mafia 2 'Confirmed!'

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 18:24

grimson

domeingrommer

Topicstarter
EXCLUSIVE: MAFIA 2 CONFIRMED!

Illusion Softworks is hard at work on a sequel to its 1930s-era gangster epic

14:45 Illusion Softworks, responsible for the recent, classy World War II squad-based shooter Hidden & Dangerous 2, has already begun work on a sequel to its 1930s gangster action-adventure Mafia, we can exclusively reveal. Not exactly as shocking as discovering a severed horse's head under your bed sheets, but fantastic news nevertheless.
Confirmation that Mafia 2 is underway came direct from the horse's mouth - sorry, it's horse day today - a spokesperson for Illusion revealing to us: "Yes, we're working on it", when questioned on what was happening in regard to a sequel to its crime epic.

Unfortunately, as far as Mafia 2 details are concerned, the developer is keeping lips firmly sealed. Although it would be natural to assume that Illusion will stick pretty close to the original in terms of setting and style, concentrating on gangster frolics in a fictional city in the 1930s, we'd love to see a sequel that's a little more contemporary.

A videogame paying homage to Goodfellas perhaps, or The Sopranos, would be a real treat.

No release date for Mafia 2 yet, and no platforms confirmed, although we expect it will appear on PC, Xbox and PS2. We contacted Mafia publisher Gathering to try and squeeze out further info, but it declined to comment in any way whatsoever on the sequel.

As ever, you'll be the first to know as soon as we hear more.
Bron: http://www.computerandvideogames.com

Eindelijk een vervolg op dit uiterst mooie spel !

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Mooi..
Dat zal wel weer een leuk spel worden wat je weer ff kunt spelen Singleplayer.. (dus erg kort )
Coole startpost :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 17-12-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40
SUPER

Is misschien idd geen erg lang spel maar was wel een van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld!

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 22:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mooi ;).

Ik hoop dat ze de sfeer van deel 1 kunnen evenaren. Gewoon een heerlijk uitgebreide stad, veel oog voor detail, wisselende missies, een goed verhaal, mooie graphics, goed geluid etc. Ik heb Mafia met erg veel plezier gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:09
Geweldig! :)

Een van de weinige games waarvan ik niet halverwege van verveling ben gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:04

Damian

Insane Obtrusion

Ik vind beetje simpel om deze spellen altijd kort te noemen.

Ik bedoel je speelt het spel gewoon meteen alleen maar, als je hem hebt, met mij was het zo, dat ik het spel elke avond gewoon speelde, en dan hebbie het wel met 4 5 avondjes uitgespeeld jah. Das gewoon een nadeel van singleplayer, het is altijd jammer dat het afgelopen is. Ik bedoel, heb je 1 spel (single player) gespeeld, wat wel erg groot en erg lang, en erg veel levels/maps/stories enz had..??

Verder over de game zelf. Ik vind mafia de meest meeslepend en intrigerende spel dat er ooit gemaakt is. De sfeer, de gameplay, de karakters, echt heerlijk. Ik droomde gewoon 's nachts nog over de hele gangster wereld. Het verhaal was geniaal, echt compleet in de gangster stijl. De omgevingen, de auto's de gebouwen.

Heel erg geniaal koel dat er nog een vervolg op komt, hopelijk kunnen ze het in de zelfde sfeer enz maken.

Ik wacht er met smart op :D

[ Voor 9% gewijzigd door Damian op 17-12-2003 15:03 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 09:25
ReallyStupidGuy schreef op 17 december 2003 @ 14:44:
[...]

SUPER

Is misschien idd geen erg lang spel maar was wel een van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld!
SUPERDESUUP!

Mafia 1 was echt geweldig! Hopen dat 2 zeker zo goed wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia was/is echt geweldig, tot nu toe het enige singleplayer spel dat ik 2x volledig heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`ben benieuwd hoe het vervolg gaat worden :) word hetw el een vervolg ? , of is het een compleet ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Een vervolg is onmogelijk, het verhaal was gewoon 'af'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:53
Zeker geweldig.. Heb me goed vermaakt met mafia, hopen dat het vervolg ook om te smullen is :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik weet het einde nog... ik ben benieuwd hoe ze hier een mafia 2 van gaan maken :D
Nou jah.. we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat miste ik dus bi maffia 1 en gta3/vice city multiplayer....

Die spellen vind ik leuk tot je ze hebt uithgespeelt,
daarna doe ik er eigelijk nix meer aan.

Terwijl het zon uber-vette spellen zouden zijn als je maar MP kon spelen.
Des al niet te min zie ik flink uit naar maffia 2/de opvolger van vice city :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Zit er volgens mij wel dik in dat er een MP part komt, waren toen ook geruchten dat er een MP patch zou komen voor Mafia 1, wat helaas niet waar was:( (waren al diverse clans opgericht)
Zo'n fout zullen denk ik niet meer maken.
Lekker online knallen in Chicago jaren 30.. Oei wat zal dat leuk worden :P

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
\o/ Mafia was een geweldig spel, ook grafisch maar zeker kwa behendigheid van het autorijden het schieten, het verhaal was ook superdesuper. ben zeer zeker benieuwd. mafia is een spel dat je echt in de winkel moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Gaaf spel zeg.. ik hoopte hier al op :)

Ik was ooit aan mafia 1 begonnen toen d8 ik mhoah.. maar toe ging ik het verder spelen. was ik er gewoon verslaafd aan... Super spel imo :P

Idd benieuwd hoe ze het vervolgen

[ Voor 13% gewijzigd door Pepper op 17-12-2003 17:12 ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 18:00
Beterz !

Dit spel was echt vet.

Veel vrienden van me vonden het niet leuk, omdat het zich in de jaren 30 ofzo afspeelde. Ik vond het echt een vette game. Wat ze wel mogen verbeteren in de volgende versie is dat 1. de poppetjes niet zo krom op het stuur moeten vallen als je ze dood schiet door de auto ruit heen. 2. Ze mogen de standaard auto's wel een wat hogere snelheid geven. Dit komt natuurlijk niet overeen met het jaar, maar in mafia gingen sommige wel erg sloom....

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-12-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow 1 van de weinige spellen die ik heb uitgespeeld ...wat een topgame was dit zelfs beter dan vice city en die was toch ook erg goed .

maw ...cant wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Jah vet! Multiplayer met 64 mensen in de stad en dan je eigen clans maken zodat je een echte mobwar kunt starten met 4 clans ofzow. Dat lijkt me wel wat. En natuurlijk moet er weer een zeer leuke singleplayer inzitten. Het verhaal van deel 1 was gewoon super.
Hopelijk wordt het zo'n game als GTA3 vc maar dan met multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia was vet.

Zowel binnen als buiten goed uitgevoerd. Zowel rondlopen als rijden was prachtig. Het spel was daarnaast een unieke mix tussen actie en rustige momenten: je moest de halve stad doorkarren richting jobs en ook weer terug. Niet zoals bij vergelijkbare spellen, waarbij het spel vaak hardhandig in stukjes gehakt is, wat de continuiteit niet ten goede komt.

Het ging nog net niet zo ver dat je naar huis moest om te slapen :) Het was een aaneengesloten geheel.

Enige minpunt was de stad, die had totaal geen functie, er viel ook niets te beleven. Je kon er alleen maar doorheen rijden. Beetje zoals bij Driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEWELDIG :D :D :D

mafia was een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Teckna schreef op 17 december 2003 @ 17:00:
mafia is een spel dat je echt in de winkel moet kopen.
Mee eens, spellen die je met zoveel plezier speelt hoor je te kopen (sowieso, spellen die je langer dan een 'demo' speelt moet je kopen maar ok ;)). Iedereen die hem ook nog niet heeft, leg gewoon 12,50 op tafel, krijg je er een mooi spel incl. map van de stad voor terug ;).

Ik vond de sfeer in Mafia echt geweldig, wat mij betreft hoeven ze daar weinig aan te doen. De stad zou wat levendiger (of 'echter' mogen) maar juist een van de sterke punten was dat je soms 5 min. moest rijden om uberhaupt bij je opdracht te komen :)
Maar het hele spel ademde zoveel stijl... :D

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 17 december 2003 @ 17:33:
Beterz !

Dit spel was echt vet.

Veel vrienden van me vonden het niet leuk, omdat het zich in de jaren 30 ofzo afspeelde. Ik vond het echt een vette game. Wat ze wel mogen verbeteren in de volgende versie is dat 1. de poppetjes niet zo krom op het stuur moeten vallen als je ze dood schiet door de auto ruit heen. 2. Ze mogen de standaard auto's wel een wat hogere snelheid geven. Dit komt natuurlijk niet overeen met het jaar, maar in mafia gingen sommige wel erg sloom....
wat betreft die cars, vind je het heel gek?

1 cilinder 100CC oid en met 20pk... dat is gewoon sloom :)

btw ik kijk er zeker naar uit

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 18:00
IceStorm schreef op 17 december 2003 @ 23:15:
[...]

Mee eens, spellen die je met zoveel plezier speelt hoor je te kopen (sowieso, spellen die je langer dan een 'demo' speelt moet je kopen maar ok ;)). Iedereen die hem ook nog niet heeft, leg gewoon 12,50 op tafel, krijg je er een mooi spel incl. map van de stad voor terug ;).

Ik vond de sfeer in Mafia echt geweldig, wat mij betreft hoeven ze daar weinig aan te doen. De stad zou wat levendiger (of 'echter' mogen) maar juist een van de sterke punten was dat je soms 5 min. moest rijden om uberhaupt bij je opdracht te komen :)
Maar het hele spel ademde zoveel stijl... :D
dat was idd echt heel cool dat je zo lang moest rijden, maar soms ook vervelend als je een missie dus telkens opnieuw moest doen. Auto's reden ook niet bepaald hard (behalve prototype's dan)

[ Voor 66% gewijzigd door STIMPPYYY op 18-12-2003 00:15 ]

Verwijderd

SUPER!!!!!!!

Dit vond ik een van de beste games ooit!

Maar ik vraag me af met wat voor verhaal dan, want de hoofdrolspelers zijn allemaal dood.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 10:07:
SUPER!!!!!!!

Dit vond ik een van de beste games ooit!

Maar ik vraag me af met wat voor verhaal dan, want de hoofdrolspelers zijn allemaal dood.
salierie zit in de bak, wie weet speelt het verhaal zich daarvandaan af.

wie weet ga je een stapje terug de tijd in en word het een verhaal waar mafia 1 zich op aansluit... wie weet

• Maxow
  • Laatst online: 10:48

Maxow

Hidden Sound System

of speel je het vanuit een ander gezichtspunt, zoals je bij Half-life Opposing force heb ofzo. Lijk me niet, maar misschien wel.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik kan me zat verhalen verzinnen die zich afspelen rond de Maffia in 1930. Hoeven toch niet dezelfde spelers in te zitten.

Kijk er wel enorm naar uit. Denk dat ik binnekort maar weer is Mafia 1 ga opstarten lang geleden dat ik t gespeeld heb weer leuk om men geheugen beetje op te frissen.

iRacing Profiel

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
w00t !!! echt vette shit! ik heb dat spel 3x uitgespeeld, ben erg blij dat er een vervolg komt :D :D :D

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Was idd een super vette game maarja ik koop het niet als er geen miltiplayer bij zit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 11:20:
Was idd een super vette game maarja ik koop het niet als er geen miltiplayer bij zit !
Pff dat je jezelf dat aan wilt doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Inderdaad: Max Payne II heeft ook geen MP ( :?:+ ) maar die is gewoon übervet, ook zonder MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
Dis goed nieuws, eindelijk weer een goed spel :). Kan niet wachtentot dat het uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het was een zeer kick spel. maar hopelijk maken ze het wat langer en mischien dat je zelf keuzes kan maken in het verhaal? kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:40:
[...]

Pff dat je jezelf dat aan wilt doen ;)
Ik denk niet dat "Niet kopen" automatisch betekent "niet spelen" :P. Wat hij bedoelt is dat zijn geld alleen naar multiplayergames gaat. En daar heeft hij een punt. Weliswaar is Mafia het eerste spel in zijn soort de laatste jaren (Splinter Cell, GTA3, Vice City, Max Payne 1 en 2, Hitman 1 en 2) wat ik voor de tweede keer uitspeel. Ben nu halverwege. Van de hele rits zou ik Mafia (met Vice City als close second) als favoriet uitkiezen.

Wat is cool ten opzichte van andere spellen:
  • Vice City is leuk, maar het heeft geen meeslepend verhaal. Het zijn meer losse missies. Bij Mafia wil je steeds weten wat erna gebeurt.
  • Daarnaast is de muziek geweldig, en vooral ook de menu/intro muziek, de muziek voor emotionele stukjes, en die voor spannende (steeds hoger en harder wordende muziek wanneer er iets schokkends dreigt te gebeuren).
  • Bij GTA3 en VC had je auto's die verdwenen waren zodra je je omdraaide. Dit spel onthoudt dat. Het onthoudt in elkaar geslagen mensen, zelfs door jou kapotgereden of zomaar ergens geparkeerde auto's, ook al heb je eerste halve stad doorgereden.
  • Goede engine die zowel binnen als buiten tot zijn recht komt. Anno 2003/2004 zou in Mafia 2 wat meer detail aan bijv. auto's geen kwaad kunnen maar dat zou niet al te moeilijk moeten zijn. De engine is er al.
Mafia had en heeft toch wel een aantal minpunten.
  • Veel vrijheid waar je niets mee kan, er is niets te doen
  • Een ZEER gedetailleerde en diverse stad, die alleen maar als scenery fungeert omdat er niets te doen valt dus
  • Geen sidemissions (even de missies voor Lucas Bertone niet meegerekend want dat stelt niet veel voor)
En om even te speculeren over Mafia 2, misschien speelt het dit keer wel in de jaren '70! Dat was ook wel een cool tijdperk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

Klippy

Still Game

Idd super :)

Heb er nu al zin in.

Staat nog altijd in mijn top-3 van beste spellen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whow, dat is echt te hopen dat het snel uitkomt, zodra ik het zie liggen/ weet dat het eraan komt ga ik naar de dichstbijzijnde game winkel om het te reserveren/ kopen.

Machtiog, ik speel het nu nog steeds, probeer nu de extra auto's te halen (freeride extreme), hiervan moet ik er nog 8 ongeveer.

Kan iemand mij misschien een hint geven in welke volgorde ik die 3 race-auto's op de vrachtwagen moet parkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, ik wil weer spel met die sfeer.
Nix contemporary, het moet jaren '30 blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 18:08:
Heerlijk, ik wil weer spel met die sfeer.
Nix contemporary, het moet jaren '30 blijven :D
Mee eensch, gewoon lekker jaren '30 doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:35

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Wel hopen dat ze niet zo veel bugs erin laten. In deel 1, in het level waarbij je in dat hotel die papieren moest jatten en dan de boel laten ontploffen zat een fout. ik kon de papieren wel "pakken" maar er gebeurde dan niks. Hierdoor heb ik het spel dus niet uit kunnen spelen en dat vind ik nog steeds best jammer. De sfeer was geweldig, en de muziek al helemaal. Als het deel 2 wat wordt ga ik mijn computer flink upgraden.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 17:48
is mafia niet met 2 ff? dus maffia? :P

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:40

Vos

AFCA

Magnolia schreef op 20 december 2003 @ 18:27:
is mafia niet met 2 ff? dus maffia? :P
op ze Engels nie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend wanneer hij gaat uitkomen?

ik hoor er eerlijk gezegt helemaal niets van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
FF via google gezocht, als je gewoon op mafiagame.com kijkt en vervolgens op het forum. Zijn er genoeg treads over te vinden. Zoals deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
RUMOR #4: Mafia 2 has been canceled.

Source: A post on the Gamers Hell forums.

The official story: Gathering did not comment.

What we heard: According to the post, internal strife at Mafia developer Illusion Softworks has led to the firing of head programmer Daniel Vavra--and to Mafia 2 being "indefinitely postponed." The post also quotes Petr Vochozka, founder of the Czech studio, as saying, "It is a shame that the game won't be finished anytime soon." That sounds like an open-and-shut case--except Mafia 2 hasn't even been officially announced yet, and neither Illusion nor Mafia publisher Gathering are commenting on it.

Bogus or not bogus?: Technically bogus, though given the disappointing sales of Mafia for consoles, it's likely the game will be stillborn.

bron: www.gamespot.com

Wat wel weer mooi is:
The Godfather: The Game
Scarface - The world is yours

De screens van Scarface vallen wel zwaar tegen. Godfather is redelijk...

[ Voor 3% gewijzigd door CRAM op 25-04-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, vond ik ook een van de beste games ooit (en no need for a super pc)

Schitterend verhaal, helemaal af van begin tot einde, dat goed ineen zat. Goede sfeer, alles klopte gewoon. Ik heb mij zeker vermaakt met het singleplayer gedeelte.

Gewoon zien hoe iemand van taxidriver tot mafiosi gaat, met alle nuances... Ook zie je hoe hij daar over denkt, twee zijden van het verhaal. Autos waren gewoon subliem :) (ik heb het wel voor classic cars dus dat kon al niet meer fout)

En het einde was ook prachtig, van dat verhaal heb ik dus echt genoten

Ik heb dus niet echt opmerkingen over het eerste game gezien ook de pc's waar we die toen moesten op spelen, dus meer grafx of physx kon je toen niet verlangen, stoorde mij ook gewoon niet, daarbij vond ik die al meer dan behoorlijk (gespeeld op een geforce 2 tje.) Bvb kon je op afgevallen lichten en verwisselde laders die op de grond lagen schieten en die schoven dan netjes weg

Samen met Max Payne II één van de beste singleplayer ervaringen (voor mij persoonlijk dan)

Wordt ook een mooie concurentie met de godfathter titel van ons aller geliefde EA (khoop dat ze EA met al hun budget en programmeurs gewoon kunnen trashen ;);) )

Ik begin zin te krijgen om het nog eens uit te spelen :) (helaas heb ik daar nu de tijd niet voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:14:

Samen met Max Payne II één van de beste singleplayer ervaringen (voor mij persoonlijk dan)

Ik begin zin te krijgen om het nog eens uit te spelen :) (helaas heb ik daar nu de tijd niet voor)
Ik ben het helemaal met je eens, mafia en MP2 waren echt top singleplayer games.
Toevallig dat ik het 2 maanden geleden nog een keer uitgespeeld heb, 1280x1024 alles very high. :9~

Het valt me op dat die engine echt sterk is, en goed. Misschien niet de ultime engine voor een goeie shooter, maar de graphics mogen er zijn. JA, ook nu nog in anno 2005. Ziet er geweldig uit.
The godfather word idd ook wel goed, hoop ik dan. Ik hoop niet dat het overhyped word, maar dat zal wel niet.

En @ hierboven, moest je hier een 8 maanden oud topic voor kicken? Dit was al veel langer bekend...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:14:
Heb je Max Payne (1) dan niet gespeeld? Verhaal was nog beter en er zat meer afwisseling in de levels. Plus dat MP1 toch een stuk langer was dan MP2 (imo was MP2 veeeel te kort, schandalig kort).
jarnotjuh schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:30:
[...]
En @ hierboven, moest je hier een 8 maanden oud topic voor kicken? Dit was al veel langer bekend...
Waarom post je het dan niet? :+

Nieuw topic is toch wel overbodig...de mededeling dat MAFIA2 misschien komt te vervallen, gaat denk ik niet verder dan 10 a 20 posts.

Het openen van Godfather: The Game is wel topicwaardig...

EDIT:
[Multiplatform] The Godfather: The Game :7

[ Voor 9% gewijzigd door CRAM op 25-04-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, max payne II was veel te kort. Eerst heb ik het 'op het gemakske' uitgespeeld

Toen ik daarmee klaar was, had ik gelezen dat het op een namiddag uitspeelbaar was, en ik heb de proef op de som genomen en nog eens de 'hard boiled detective' game mode uitgespeeld, en idd (met alle cutscenes en zo te laten lopen en met laadtijden) had ik die op 5 uurtjes uit. Waarschijnlijk kunnen jullie nog veel rapper, het was ook niet de bedoeling er een race van te maken. En ik ben zeker niet iemand zoals die gast die Half LIfe 2 uitspeelt op een half uurtje (daar heb je nu eens niets aan)

Mafia was tov van max payne toch wel een heel stuk langer (ook omdat je meer rond moest rijden, dus redelijk bedenkelijke manier om gameplay te verlengen maar goed) en er waren meer missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
[News-flash]

Nieuwe Mafia 2 Screens:
Afbeeldingslocatie: http://img1.gameswelt.de/pc/m/mafia2/bild01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.gameswelt.de/pc/m/mafia2/bild02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.gameswelt.de/pc/m/mafia2/bild03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.gameswelt.de/pc/m/mafia2/bild04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.gameswelt.de/pc/m/mafia2/bild05.jpg

Ik moet zeggen deze screens van Mafia 2 zien er gelikt uit! als het spel nu ook ietsjes fijner speelt dan het vorige deel dan koop ik 'm :*)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Knap dat je een topic van 4 jaar oud weet te vinden, maar deze niet: \[PC/PS3/X360] Mafia 2 ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

[News-flash]
\[PC/PS3/X360] Mafia 2 :Y)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
omg omg omg:) dit is echt te vet:) ik dacht dat het niet meer in ontwikkeling was omdat ik er niks meer over hoorde:) ziet er erg goed uit!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.