Toon posts:

[ms outlook] berichtkoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ER zitten wat bewerkingen op berichtkoppen op mailtjes. Outlook verwijderd dan gelijk alles als ik ze wilt openen. Ik krijg niet eens de kans om te zien wat er in staat. wat is dit?

hij geeft de melding dat hij geen bewerkingen op bercihtkoppen kan uitvoeren daardoor verwijderd hij dan gelijk alles

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:24 ]

Verwijderd

Ligt het aan mij of is dit een beetje onduidelijk.
Wil je het wat beter uitleggen wat je precies bedoeld?

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07-2025
Nee Xiphy dat ligt niet aan jou.... ik snap er ook nix van.

Wat mischien eventueel mogelijk zou kunnen zijn is dat hij bedoeld dat hij nu ineens dingen ziet die hij voorheen niet gezien heeft. Of hij heeft onlangs een nieuwe versie van Outlook geinstalleerd. Of hij heeft wat updates gedownload van de windows update site? Of........

Verwijderd

Topicstarter
spreek zwaar belgisch of zo...ik krijg de hele tijd er zit een bewerking op de berichtkop en dan verwijderd hij alles......nou moet ik het aan tekenen of zo???

alles wat denk ej dat er dan verwijderd wordt. natuurlijk de hele mail.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:20 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:02
Hij verwijderd heel de mail? Hij verwijderd de berichtkop? Plaats anders even de precieze error? Ik snap er anders ook weinig van. Als je wat meer leestekens gebruikt wordt het duidelijker. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
ER zitten wat bewerkingen op berichtkoppen op mailtjes. Outlook verwijderd dan gelijk alles als ik ze wilt openen. Ik krijg niet eens de kans om te zien wat er in staat. wat is dit?

hij geeft de melding dat hij geen bewerkingen op bercihtkoppen kan uitvoeren daardoor verwijderd hij dan gelijk alles

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 13:02
Misschien iets in je regels ingesteld? Dat hij bepaalde berichten verwijderd.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:16:
spreek zwaar belgisch of zo...
offtopic:
Misschien (je post in NL maar ik ken je niet dus misschien wel), maar toch is het erg belangrijk dat je aan ons duidelijk maakt wat je nu precies bedoelt, anders heeft posten zo weinig zin ;)
En als jij enorm boven ons verheven bent qua begrip, is het verstandig om even af te dalen naar ons niveau en in eenvoudige taal te spreken en de volgende keer een duidelijke topicstart te maken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat F_J_K bedoeld is dat je je zinnen gewoon netjes als volzinnen moet schrijven en controleren op typfouten. Een post die grammaticaal en kwa layout netjes is komt een stuk beter over en mensen zullen meer geneigd zijn je te helpen :)

je formuleert het ook veel te veel in zo'n stom offtopic venstertje en met een veel te lang zin die het niet duidelijker maakt omdat dan de structuur een beetje wegvalt snap je wel? :P

edit:
en nog klagen over futiliteiten ook? pfffff :+

[ Voor 39% gewijzigd door G33rt op 17-12-2003 18:27 . Reden: typo ]

Verwijderd

wat voor bewerkingen op de berichtkoppen bedoel je.? Rare tekens?

Heb je al eens geprobeerd om je accounts te exporteren of de pst file te verplaatsen en je profiel te verwijderen (rechtermuis op icoon van ms outlook) en dan de boel opnieuw in te stellen en je berichten weer te importeren?
Pagina: 1