Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mod][idee]-lenco digicam +lcdtje

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 13:46
ik heb dus al een tijdje in een hoekje een half defecte digicam liggen van lenco hij is kapot omdat het batterei luikje kaduuk is heb hem ooit gratis gekregen zo :D

nu ga ik dus een mod maken ervoor :) en ik zat te denken om de lens aan de binnen kant van me kast te plaatsen dan eventueel neon licht zodat ik ook wat zie :P en daarna het kleine lcd schermpje van ongv 2~3 cm als case badge te gebruiken hij is volledige via usb te besturen en te gebruiken dus ik kan gewoon 1 onboard usb aansluiting gebruiken

of heeft iemand een nog beter idee ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

:D dat is wel een goed idee ! iig origineel, wel een mooi plekje zoeken in je kast waar ook nog iets te beleven is :)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:57

MaxxRide

Surf's up

Zou er een fan met leds bijzetten (b.v. op de proc) dat ziet er misschien nog leuker uit (wat meer geanimeerd).

Succes ennuh: pix!!

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hm gaat dat niet een beetje (nutteloos) ver ?

Een cam richten op een statisch object lijkt me nou niet echt heel interessant, richt hem dan op je aquarium of kippen oid.

LCD'tje als keesbadge is idd wel weer leuk.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• redpen
ik heb dus de "goedkope" lenco digicam uit elkaar liggen nu en zie het volgende

ik zie 1 print met de lens ( oftewel het dat ding wat de foto`s maakt )
deze is ongv 5 cm breed en 8 cm lang ofzo verder zit er los dat kleine lcd schermpje op dit scherpje is echter zo klein het is 1 bij 1 cm hierop zit een soort van loop bevestigd waar je doorheen moet kijken en je ziet het dan duidelijk

dit is bevestigd met een flat cable met ongv 20 pinnen en een 4 aderige stroom / power kabel dit lcd ding kan ik dus niet zo goed gebruiken maybe maar dat zien we nog wel

nu heb ik dus een soort van webcam printplaat die ik ergens in zou kunnen bouwen bijv de kast / monitor en hij hoeft alleen 1 usb kabel te hebben waar zal ik dat ding nou inbouwen ??

ik dacht zelf aan

de monitor mooi ergens wegwerken maar dat gaat niet zo goed passen aangezien de print erg hoog is ( ik wil wel dat het beeld goedom zit :P)

in me chieftec dragon server kast ? maar waar dan voorin de kast aan de zeikant ?
binnen in ?

iemand ideetjes ?

Verwijderd

Duur raampje. ;)

Kun je niet vanaf je PC een plaatje op het LCD van de camera zetten?
Dan heb je een variabel logo.

• redpen
nee door dat lcdtje(heel veel tje) zie je alleen maar wat er door de lens te zien is

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Ook als je m op [play] zet, dus de genomen fotos kan bekijken? Of kan dat ding dat niet?

Bouw m in je huistelefoon :7

Verwijderd

is er nix over de controller van die lcd te vinden op t i.net?? want dan kun je m ook we gewoon aansturen...(toch)

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52
Hydraulik-Phunk schreef op 17 december 2003 @ 18:34:
Hm gaat dat niet een beetje (nutteloos) ver ?

Een cam richten op een statisch object lijkt me nou niet echt heel interessant, richt hem dan op je aquarium of kippen oid.

LCD'tje als keesbadge is idd wel weer leuk.
Helemaal mee eens! Dan moet je ook kippen in je kast doen :P

Het is natuurlijk helemaal leuk als je de lens ook nog een beetje laat bewegen, dan wordt het al een stuk minsder statisch.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Pagina: 1