Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Kijk even op www.ahead.de, de site van nero, en kijk bij ondersteunde branders.
Daar staat nl:
DVD-RW DVR-106D EIDE/ATAPI 4xDVD+-R, 2.4/2xDVD+-RW 16x10x32 - x x 5.5.10.24
Ofwel, je brander is ondersteund vanaf versie 5.5.10.24
Effe updaten dus.
Daar staat nl:
DVD-RW DVR-106D EIDE/ATAPI 4xDVD+-R, 2.4/2xDVD+-RW 16x10x32 - x x 5.5.10.24
Ofwel, je brander is ondersteund vanaf versie 5.5.10.24
Effe updaten dus.
Of je eigen Nero is bij de CD-recorder gekocht en ondersteund alleen dit product en zal dan ook niet werken met je DVD fikker.
Dat zou ook nog kunnen..die update bevatte overigens een fout.
Is er uberhaupt een mogelijkheid om dat ding aan het branden te krijgen ? Ik word er een beetje kriegelig van zo
Is er uberhaupt een mogelijkheid om dat ding aan het branden te krijgen ? Ik word er een beetje kriegelig van zo
Wat bedoel je met 'bevatte een fout'? Kwam er een error melding? Aangezien dit soort algemen beschrijvingen erg open zijn voor interpretatie doe je er goed aan de echte error te posten, al dan niet in een screenshot.
Heb je al een andere versie geprobeerd? 5.5.10.x met x > 24 zou in principe moeten werken namelijk
Heb je al een andere versie geprobeerd? 5.5.10.x met x > 24 zou in principe moeten werken namelijk
Het uitpakken van de bestanden stopt op een bepaald punt wegens een beschadigde .exe.
Ik heb inderdaad wel een oudere versie dan de 5.5.10.24, ik zal morgen nog even een poging doen. Probleem is dat ik er mee op m'n werk zit, ADSL verbinding ligt eruit dus het zoeken gaat niet echt vlot.
Toch bedankt, ik nam aan de juiste versie in huis te hebben wat dus niet zo was.
Ik heb inderdaad wel een oudere versie dan de 5.5.10.24, ik zal morgen nog even een poging doen. Probleem is dat ik er mee op m'n werk zit, ADSL verbinding ligt eruit dus het zoeken gaat niet echt vlot.
Toch bedankt, ik nam aan de juiste versie in huis te hebben wat dus niet zo was.
Verwijderd
Ik heb exact dezelfde brander, sinds ongeveer een maand. Ik brand al mijn DVD's met Nero 6. Die zou je ook kunnen proberen, gaat bij mij in ieder geval altijd goed.
Succes ermee.
Succes ermee.
Pagina: 1