Nero kan geen DVD branden icm Pioneer 106D

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik heb een OEM Pioneer 106D, zonder verdere software, dus mijn eigen Nero 5.5.x gepakt, maar deze kan/wil alleen CD's branden. Het radioboxje voor DVD is dus niet beschikbaar.

De brander is gewoon in XP geinstalleerd, en ook Easy CD Creator gaf geen kik op DVD.

Zie ik iets over het hoofd ?

Search kon me niet verder helpen

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Kijk even op www.ahead.de, de site van nero, en kijk bij ondersteunde branders.
Daar staat nl:
DVD-RW DVR-106D EIDE/ATAPI 4xDVD+-R, 2.4/2xDVD+-RW 16x10x32 - x x 5.5.10.24
Ofwel, je brander is ondersteund vanaf versie 5.5.10.24
Effe updaten dus.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Of je eigen Nero is bij de CD-recorder gekocht en ondersteund alleen dit product en zal dan ook niet werken met je DVD fikker.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Dat zou ook nog kunnen..die update bevatte overigens een fout.

Is er uberhaupt een mogelijkheid om dat ding aan het branden te krijgen ? Ik word er een beetje kriegelig van zo :/

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat bedoel je met 'bevatte een fout'? Kwam er een error melding? Aangezien dit soort algemen beschrijvingen erg open zijn voor interpretatie doe je er goed aan de echte error te posten, al dan niet in een screenshot.

Heb je al een andere versie geprobeerd? 5.5.10.x met x > 24 zou in principe moeten werken namelijk :)

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Het uitpakken van de bestanden stopt op een bepaald punt wegens een beschadigde .exe.
Ik heb inderdaad wel een oudere versie dan de 5.5.10.24, ik zal morgen nog even een poging doen. Probleem is dat ik er mee op m'n werk zit, ADSL verbinding ligt eruit dus het zoeken gaat niet echt vlot.

Toch bedankt, ik nam aan de juiste versie in huis te hebben wat dus niet zo was.

Verwijderd

Ik heb exact dezelfde brander, sinds ongeveer een maand. Ik brand al mijn DVD's met Nero 6. Die zou je ook kunnen proberen, gaat bij mij in ieder geval altijd goed.

Succes ermee.
Pagina: 1