Active X problemen met Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
ik heb net windows xp geinstalleerd en volledig geupdate. Maar nu heb ik het volgende probleem.
Als ik naar bepaalde sites toe ga geeft hij de melding "door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen activeX besturingselementen op deze pagina niet worden weergegeven. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven"
Ik heb de beveilingsinstellingen al op laag gezet, maar ik blijf dit probleem houden.

Iemand een idee, wat ik verkeerd heb gedaan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE6 neem ik aan? Dat zeg je er namelijk niet bij B)

Check je datum even en check of de sites niet in de (hoe heet dat ook alweer?) onveilige lijst staan. Zal wel niet maar kijken kan geen kwaad.
Welke sites trouwens?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• QSYS
windows xp heeft toch alleen maar IE6... lijkt me
En alles staat verder goed, maar kan het zijn dat die klere updates van MS iets verkeerd hebben neergezet?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

lijkt me
offtopic:
Nee hoor, ik gebruik Firebird, een ander Opera en een derde pak-em-beet Avant Browser (welk ook aan ActiveX doet).

Zet anders eens in alle zones de security op standaard en pas het daarna bij allemaal zo aan dat ActiveX wordt doorgelaten. Check trouwens natuurlijk dit even.
En bedenk dat je gruwelijk onveilig bezig bent als je activeX zomaar laat installeren ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• QSYS
ik heb hem gewoon weer geherinstalleerd, nu is het probleem over, ging ergens fout dus met die updates denk ik.. want hij was nog kaal.

Bedankt , kan over een sluiten... :)