.
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:16 ]
Verwijderd
Ik snap niet hoe jij aan zo'n prijs komt, ik kan er aankomen voor 120 EURVerwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 23:30:
Wat vind je van zo iets:
[afbeelding]
Het is geen PDA maar wel een draadloze ontvanger die ook meerdere camera's aan kan. Ik krijg nog meer informatie hierover (en ook een scherpe prijs hoop ik).
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 16:44 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 13:56 ]
Verwijderd
Dat leek mij ook ja. Maar ik probeer dit gewoon eerst even uit, en ik zie wel wat er aan veranderd moet worden.Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 10:53:
Interessant!
Voor 1.2GHz moet je wel andere afmetingen gebruiken denk ik! Dus ik zou eerst maar wat rekenwerk doen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me dat je al wel hebt uitgevonden dat je naar je AV of EXT1/2/3/ moet gaan, dan moet je aan die grote ronde knop draaien die op de ontvanger zit totdat je beeld hebt.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:08:
Ik heb dus sinds kort ook zo'n mini cameraatje. Ik heb hem samen met een vriend van mij gekocht. De bedoeling is om een soort onboard camera (in de bumper) te maken op zijn Subaru Impreza, dus dat belooft wat. Hij heeft al een gewone videocamera tussen de voorstoelen gemonteerd en die beelden zijn ook echt geweldig. Vraag mij niet hoe die dat wil doen, want ik heb er nauwelijks verstand van. Als dit bevalt, wil hij een wat betere camera in de bumper gaan monteren.
Nu is hij op vakantie en wil ik dat cameraatje even testen. Kan ik dat ding gewoon aan mijn TV hangen of moet dat per se aan de PC? Ik heb het gisteravond even geprobeerd. Eerst heb ik de receiver voorzien van stroom dmv een 9v batterij. Antenne eraan geschroefd. De audio en de videokabels aangesloten en natuurlijk ook het cameraatje voorzien van stroom dmv een andere 9v batterij. Achter in mijn tv heb ik de audio en de video kabel aangesloten. So far so good.
Hoe krijg ik nou beeld? Of heb ik iets verkeerd gedaan?
Alvast bedankt,
Mvg
Emil
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:46 ]
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Het grote verschil tussen de 800mW en 1500mW is de grote kast die onder de 1500mW versie zit... Ik bestel em zelf bij de volgende bestelling van mijn IA mee, als je meer info kun je me altijd mailenVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 16:27:
ik deze discusie een beetje gevolgt over de 200mw 800mw 1500mw en wil jullie even waarschuwen voor de 1500mw. als je die vanplan bent om die aan te schaffen moet je daar eens geod over nadenken want je word geflest waar je bij staat,ik heb nl. de 1500mw gehad en open gemaakt en tot mijn verbazing zit er gewoon de 800mw in.men wil ook de indruk bij je wekken dat deze met 12v gevoed word maar binnen in word de 12v gewoon weer omgezet met een spaningsregelaar naar 9v(wil je er meer van zien op foto stuur mij dan een mail
peter.woestenborg@planet.nl
Dat slaat dus echt 10x nergens opThomasTH schreef op 09 maart 2004 @ 16:50:
Hallo allemaal. Ik wil niet al te vervelend doen, maar het blijkt dat 200mw hier niet de sterkte van de zender, maar de power-consumptie is. Voor meer informatie onderandere:
http://www.rc-cam.com/hk_video.htm
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 19:43 ]
Wat voor videocamera heb je? Waarschijnlijk lukt het niet met een standaard USB kabel, daar zijn fabricanten te slim voor. Ze maken per merk/camera een andere aansluiting. Bij mijn SONY zit een piepklein half ronde connector die in twee tulpjes uitkomt.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:52:
Ik ben op zoek naar een kabeltje, om dmv een videocamera met een video-in de beelden van een minicam op te nemen.
Het lijkt op het kabeltje op de eerste foto, maar dat met een andere usb connector (rechts op de 2e foto).
http://www.home.zonnet.nl...1/reviews/USBvideobus.jpg
http://www.home.zonnet.nl...reviews/USBconnectors.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou dat met dit kabeltje lukken??
Verwijderd
Het is een Canon mv300i met DV in/out. Het kabeltje: Belkin usb videobus II.superduper schreef op 13 maart 2004 @ 18:17:
[...]
Wat voor videocamera heb je? Waarschijnlijk lukt het niet met een standaard USB kabel, daar zijn fabricanten te slim voor. Ze maken per merk/camera een andere aansluiting. Bij mijn SONY zit een piepklein half ronde connector die in twee tulpjes uitkomt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:31 ]
Verwijderd
en hoeveel moet dat schempje gaan kosten dan??Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:19:
Hier een plaatje van mijn LCD TFT TV. Ik heb hem aangesloten op de kabel want op de antenne zitten maar weinig kanalen.
[afbeelding]
Geinig he? Ik ga hem gebruiken om beelden van de camera op te zetten. Het leuke is dat ik met de TV tuner nu ook lekker overal TV kan gaan kijken (bv. WK deze zomer op het strand, Of in de auto, op de camping, of zoveel mogelijkheden). Mocht iemand ook zo iets willen, ik kan dat bij de volgende 10 camera's die ik bestel wel mee laten komen, dat scheelt een hoop verzendkosten. Stuur dan maar een mail naar me.
Ik heb van iemand ook nog een filmpje gekregen van een opname van de camera in een voliere: [url=http://www.xs4all.nl/~mullerh/voliere.mpeg] mpeg, 2MB.
Graag zie ik nog meer filmpjes en pics van andere toepassingen!
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Yup dat kloptxon schreef op 12 april 2004 @ 20:13:
trouwens...
Kijk eens op ebay als je ECHT goedkoop zo'n ding wilt..ik kom de 800mw versie aardig wat tegen. Vaak zijn de verzendkosten VEEL hoger dan de camera zelf maar je komt dan alsnog op een eurootje of 45 uit of zo voor 800mw.
*kuch
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ziet er stoer uit. Wat is het merk en/of webiste van de maker?Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 17:32:
Wat ook een leuk hebbedingetje is, is deze draadloze camera:
[afbeelding]
Hij kan ook bedraad werken, dus dat maakt hem multifunctioneel! Ik heb hem zelf buiten bij de voordeur hangen, geen probleem want hij is gewoon waterdicht. Ik heb er trouwens nog 2 inclusief ontvanger van liggen, dus als iemand intresse heeft, stuur maar een mailtje
En over dat testje van mij om de ontanger te modden met gegalvaniseerde plaat; dat is nog niet helemaal gelukt. Als ik meer tijd heb zal ik kijken wat ik daar mee kan doen
Verwijderd
Yup, net wat Hasse al zei; die bestaat helaas niet. Op http://cams.woutermei.nl staat bij de product omschrijving wel wat info, wil je nog meer info kun je altijd een mailtje sturenVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:23:
[...]
Ziet er stoer uit. Wat is het merk en/of webiste van de maker?
Verwijderd
Nog nietVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 12:51:
Hey Wouter, heb je al zo'n camera onder je RC Heli gemonteerd? pics!
Verwijderd
Ik heb toevallig net zo'n apparaatje verkocht aan Technokiddy, was een 400mW versie en zo te horen is hij er erg blij meezenthar schreef op 26 april 2004 @ 04:20:
Weet iemand waar een systeem te koop is dat een aparte zender heeft waar je een gewoon Composiet video signaal op aansluiten kan? dus bv een gewone videocamera etc. Ik las dat Raggaman iets dergelijks had aangeschaft en het lijkt precies te zijn wat ik zoek..
Alvast bedankt
Heb je al wat info mbt die lcd schermpjes ?Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 09:43:
[...]
LEUK!
Post maar, of anders e-mail ze maar dan zet ik ze op mijn website en zal ik een linkje direct naar het filmpje hier posten.
Verwijderd
Tja vanalles
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Verwijderd
Als ik jou was zou ik maar stoppen met het aanbieden van je cameraatjes: jij hebt ze zelf binnen de EU op de markt gebracht, dat houdt in dat je als de importeur wordt gezien en je verkoopt handel wat illegaal is: camera's mogen niet op 1.2GHz werken en ik ben er ook van overtuigd dat je geen CE-keuringsrapporten van deze produkten hebt gezien. Laat staan dat er een fatsoenlijke nederlandse gebruiksaanwijzing bijzit etc.etc.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 10:35:
Ja, die marktplaats advertentie van 1000 euro had ik ook al gezien ja. Lachen toch? Ik ken genoeg mensen die die cameratjes van mij voor 100 euro doorverkopen. In diverse webshops vindt je ze ook varierend van 100 tot 450 euro. Het blijft leuk speelgoed!
Op mijn site (http://www.xs4all.nl/~mullerh/) heb ik wel voorbeeld fototjes staan. Nou moet ik even uit mijn hoofd nadenken of deze foto's nou met of zonder (losse) IR leds gemaakt zijn. Ik dacht dat deze foto's nog zonder IR leds waren, maar ik kijk dat vanavond thuis wel even na in mijn mail.
Met IR verlichting wordt het beeld natuurlijk zwart/wit of als er nog gewone verlichting bij is een beetje fletse kleur. Ik heb zelf een camera met ingebouwde IR leds in een vogelhuisje thuis gemaakt en rond schemering krijg je dan wel wat fletse kleuren. Overdag mooi kleur, snachts mooi zwart/wit. Ik heb er geen vogeltjes in, dus ook geen foto's. Rottige vogels ook altijd. Ze hadden hun nest gemaakt in de boom ipv het vogelhuisje (50cm er naast!).
Edit: polarisatie is inderdaad belangrijk. Ik heb nu ook maar adaptertjes er bij laten overkomen. Binnenste pen is plus! Overigens voldoen praxis/kijkshop adapters ook prima als je de polariteit goed insteld!
Verwijderd
dat was volgensmij die gene die ze voor 1000,- aanbood op marktplaats.nlVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 09:47:
[...]
edit: @Gash, vertel eens iets meer over de achtergronden van je post. Ik keek ff op je website (comtronics.com (.nl is down)) en zag dat jullie proffesionele videobewakingsoplossingen verkopen. Heeft dat er iets mee te maken? Zo maar nieuwsgierig. Was je zelf handelaar op de HCC of zo iets? edit2: ik zie net dat .com iets anders is dan .nl vermoedelijk. Wat ik ook zie is dat comtronics in 1 zin genoemd wordt met spycams. edit3: ik zie in de google cache dat je deze camera's voor 179,- verkocht hebt en daar mee gestopt bent. Wil je jouw verhaal hier misschien kwijt? In iedergeval bedankt voor de waarschuwing, ik zal met de 1.2GHz modellen dan maar geen handeltje beginnen denk ik.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 15:10 ]
Verwijderd
1.2 GHz gaan met gelijk vermogen zo`n 35 tot 40% verder!Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:32:
[...]
Ja, ik had laatst setjes door elkaar met en zonder pluggen.... Ook metalen ontvangers en plastic ontvangers waren door elkaar.
Die (legale) 2.4GHz cams heb ik al een tijdje, die zijn inderdaad erg goed! Er zitten inderdaad 2 uitgangen op, maar hoe jij er 2 camera's tegelijk mee wilt kunnen ontvangen is me onderduidelijk, er zit maar 1 schakelaartje voor het kanaal op. Dus dat zal niet gaan. Ik gebruik zelf ook alleen de 2.4GHz. Helaas zijn die wel wat duurder waardoor mensen toch nog kiezen voor de 1.2GHz modellen. Verstandig inderdaad om die gewoon niet meer over te laten komen.
Heb jij al een test met het bereik gedaan van 2.4GHz t.o.v. de 1.2GHz? Theoretisch zou het bereik kleiner moeten zijn. Ik zou dit wel eens in de praktijk willen zien. Misschien doe ik komend weekend wel even een testje. Camera aan videorecorder en dan de straat uitlopen. Daarna video afspelen en kijken hoever je nog kunt herkennen waar je bent.
[ Voor 88% gewijzigd door FBtje op 11-06-2004 05:54 ]
Verwijderd
Nee, nog niet. Zal eens kijken of ik het morgen vandaag kan doen, anders wordt het een week later.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:32:
[...]
Heb jij al een test met het bereik gedaan van 2.4GHz t.o.v. de 1.2GHz? Theoretisch zou het bereik kleiner moeten zijn. Ik zou dit wel eens in de praktijk willen zien. Misschien doe ik komend weekend wel even een testje. Camera aan videorecorder en dan de straat uitlopen. Daarna video afspelen en kijken hoever je nog kunt herkennen waar je bent.
Verwijderd
Verwijderd
Deze site vond ik ook nog, 2.4 GHz en ce gekeurd:Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 21:45:
Wat is eiggelijk het exacte verschil tussen cmos en ccd?
Verwijderd
het is 200mW verbruik, geen uitgangsvermogenartec schreef op 15 juni 2004 @ 23:59:
Zijn jullie wel bewust van het feit dat 200mw niet eens is toegstaan in NL ?
voor dit geld hetzelfde als voor draadloos networking, 200mw is NO-GOtenzij je de Ministerie van verkeers en Waterstaat op je dak wilt
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 11:00 ]
Verwijderd
Hij hoort het idd. gewoon bij te stellen, kun je misschien wat screencaps maken?FBtje schreef op 24 juni 2004 @ 17:52:
ik heb ook zo'n ding, maar als het een beetje te licht is op de plek waarvan de camera opneemt, zou de camera toch vanzelf bij moeten stellen? maar dat lijkt ie dus niet te doen.. of in ieder geval niet voldoende te doen.. klopt dat?
[ Voor 3% gewijzigd door FBtje op 25-06-2004 21:54 ]
[ Voor 91% gewijzigd door FBtje op 25-06-2004 21:56 ]
Verwijderd
hmm,Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 08:51:
[...]
Niets, maar de ontvanger heeft wel minimaal 9V nodig natuurlijk. De meeste oplaadbare 9V blokken leveren dat niet of na 2 minuten niet meer. Pak anders voor de ontvanger een 12V accutje. evt. heb ik wel adapters voor je, mail me maar als je daar intresse in hebt.
Verwijderd

[ Voor 27% gewijzigd door FBtje op 09-07-2004 07:10 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Room42 op 09-07-2004 07:41 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Er is zojuist verdorie weer tegen de deur aan gepist, de hele gang is weer smerigVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 04:15:
Al enige tijd heb ik last van het feit dat iedere dag mijn hele voordeur is onder geplast, en dat pis ook onder de deur door het huis is ingelopen.
Het hele huis stinkt vaak dus enorm, en dat al een dikke maand lang.
We zijn er zeker van dat het niet onze kat is (die is opgesloten in de woonkamer) dus het moet of een hond, een kat of de buurjongen (die verdenk ik) zijn.
En omdat er niet een bepaalde tijd lijkt te zijn dat het plaatsvind (vandaag bv tussen 15.00 en 17.00 uur maar soms ook in de nacht) en soms er ook een dag is overgeslagen heeft posten weinig zin.
Dus ik zoek eigenlijk een camera die ik kan verstoppen boven onze voordeur om dit mysterie eens en voor altijd tot een einde te brengen![]()
Alleen weet ik weinig van technologie dus vandaar dat ik even hier post, stel nou ik koop bv bij die Tweaker of via Ebay dit setje.
Wat heb ik dan precies nog meer nodig om de beelden terug te kunnen zien op de PC of de computer?
We hebben hier een 4 jaar oude Philips videorecorder staan en we hebben een PC met een Radeon 9600 Pro met 256mb.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want als ik weet wie of wat er achter zit kan ik maatregelen nemen want iedere dag je stinkende huis binnen komen en dan gaan schoonmaken is zo'n domper op je humeur
Ik heb dezelfde ervaring gehad (bij mij was het trouwens verf op de deur).Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 01:06:
[...]
Er is zojuist verdorie weer tegen de deur aan gepist, de hele gang is weer smerig
Kan iemand mijn vraag wellicht beantwoorden? het is redelijk dringend

Verwijderd
Je kunt zo'n minicam (zie http://www.xs4all.nl/~mullerh/) pakken en deze op een captureboard aansluiten in combinatie met heel veel software mogelijkheden kun je dan met je PC de dader pakken (ik gebruik zelf active webcam met 4 cams). Een captureboard met 4 ingangen kun je ook krijgen als je met meerdere cams tegelijk de pisser te pakken wilt nemen. Lijken me wel leuke beelden om op internet te zetten. Mail me via het mailadres op de genoemde website maar even.Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 01:06:
[...]
Er is zojuist verdorie weer tegen de deur aan gepist, de hele gang is weer smerig
Kan iemand mijn vraag wellicht beantwoorden? het is redelijk dringend
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 22:35 ]
Verwijderd
[ Voor 153% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 09:34 ]
Verwijderd
Wat mis je dan precies?Gutteguttegut schreef op 23 juli 2004 @ 09:21:
Lijkt het nou maar zo of mis ik opeens een post?
I reject your reality and substitute my own!
Een post over deze site -> http://www.inesun.com/Default.aspmkanon schreef op 27 juli 2004 @ 09:43:
beetje jammer dit, de goedkoopste site onbreekt nu, kan iemand die alsnog ff posen of mailen ? naar moi?
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq