Ik heb een formulier in mijn database zitten, en daar kan ik de afmetingen niet van wijzigen. Althans, niet waar ik dat normaal doe:
Bij het tabblad opmaak van de eigenschappen van het formulier in de ontwerpweergave, of gewoon slepen in de ontwerpweergave.
De afmetingen zijn dus in de ontwerpweergave wel te veranderen, maar van die wijzigingen zie ik niks terug in de formulierweergave.
De eigenschappen van het formulier zijn verder zo ingesteld:
Standaardweergave: enkelvoudig formulier
Toegestane weergave: Formulier
Autowijzigen formaat: Nee (heb ook Ja al geprobeerd)
Randstijl: Dialoog
Xraster: 10
Yraster: 10
Pop-up: Ja
Modaal: Nee
Bevat module: Ja
Ontwerpwijzigingen toestaan: Alleen Ontwerpweergave
Welke instelling(en) zou ik moeten wijzigen om het formulier weer wat groter te kunnen maken?
edit:
het formulier wordt gebruikt om wat selecties te maken, dus je ziet er geen records in, en je kunt deze ook niet wijzigen/toevoegen vanuit dit formulier.
Op het formulier staan de vakken:
*Datum vanaf [invullen vanaf kalender]
*Datum tot [invullen vanaf kalender]
*Klant(en) [combolist]
*Product(en) [combolist]
*Soort rapport [lijst met keuzerondjes]
En de knoppen "OK" en "Annuleren"
Bij het tabblad opmaak van de eigenschappen van het formulier in de ontwerpweergave, of gewoon slepen in de ontwerpweergave.
De afmetingen zijn dus in de ontwerpweergave wel te veranderen, maar van die wijzigingen zie ik niks terug in de formulierweergave.
De eigenschappen van het formulier zijn verder zo ingesteld:
Standaardweergave: enkelvoudig formulier
Toegestane weergave: Formulier
Autowijzigen formaat: Nee (heb ook Ja al geprobeerd)
Randstijl: Dialoog
Xraster: 10
Yraster: 10
Pop-up: Ja
Modaal: Nee
Bevat module: Ja
Ontwerpwijzigingen toestaan: Alleen Ontwerpweergave
Welke instelling(en) zou ik moeten wijzigen om het formulier weer wat groter te kunnen maken?
edit:
het formulier wordt gebruikt om wat selecties te maken, dus je ziet er geen records in, en je kunt deze ook niet wijzigen/toevoegen vanuit dit formulier.
Op het formulier staan de vakken:
*Datum vanaf [invullen vanaf kalender]
*Datum tot [invullen vanaf kalender]
*Klant(en) [combolist]
*Product(en) [combolist]
*Soort rapport [lijst met keuzerondjes]
En de knoppen "OK" en "Annuleren"
[ Voor 20% gewijzigd door Sherlock op 17-12-2003 14:28 . Reden: Wat extra info ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.