Toon posts:

XGI volari v8 ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik heb een vraagje, ik heb van de week de

XGI Volari V8 Ultra gekocht,
ik ben nu een mooi water cool setje bij elkaar aan het zetten, maar nou wil ik deze kaart ook gekoolt hebben, maar de enige 2 cool blokken die ik kan vinden zijn die voor nvidia en ati, nou is mijn vraag, kan 1 van deze cool blokken ook op deze kaart, ik heb er al over gebelt naar de winkel waar ze de waterkooling verkopen en die wisten het ook niet en op IE kon ik er ook niks over vinden??? weet iemand hier meer over?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

waren die Volarichips niet net zo gemaakt als Radeon's?
met dat opstaande randje enzow?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:19
Mag ik even vragen waarom je deze kaart dan gekocht hebt? Ik ben serieus geinteresseerd in je motivatie om zo'n gloednieuw produkt te kopen wat zich nog niet bewezen heeft. Dit is niet bedoeld als iets negatiefs., ik ben gewoon benieuwd wat je aangetrokken heeft tot deze kaart.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ja, je neemt wel een gok met deze dual gpu kaart. De laatstelijk bekende review was niet al te best, al betrof het een beta stadium. De single gpu variant vind ik wat dat betreft veel interessanter.

Waarschijnlijk ben je een van de eerste met een dergelijke kaart. Je zal aan de hand van ervaringen van Radeon bezitters met waterkoeling een educated guess moeten maken voor wat betreft de koelblokken. Jij bent ditmaal degene die met vallen en opstaan de weg voor toekomstige Volari waterkoeling tweakers moet voorbereiden.

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik denk dat je opzoek moet naar de afmetingen van een Radeon / Geforce chip en kijken welke afmetingen je Volari heeft. Komen de afmetingen overeen denk ik dat je een waterblok voor een Radeon / Geforce best kunt gebruiken.

Kijk wel goed hoe het waterblok dat je wil kopen bevestigd moet worden, vaak moet je het blok bevestigen aan de gaatjes die in de kaart zit (ws zit daar nu het koelblok aanvast). Wanneer die gaatjes in je kaart overeen komen met die op het blok, zie ik ook daar geen problemen.

M.a.w.: meten is weten :)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

heej, je hebt altijd je 8 dagen niet goed geld terug garantie (dat is de nederlandse wet).
stel dat de kaart niet bevalt, dan kan je zo weer terug naar de shop en alsnog een Radeon9800/GFFX5950 kopen

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• P5ycho
wet btw koop op afstand, dat geldt dus alleen via webshops.

de kaart heet XGI volari duo v8 ultra toch? zonder duo is het dus een singlegpu kaart.

Verwijderd

Je kunt ook proberen om eigen koolblokjes te maken.
Daarvoor zijn er genoeg voor jou geweest en bestaan hiervoor
wel documenten.
Messchien is hier voor later ook nog een markt.

Veel geluk!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de kaart gekocht hij een stuk goedkoper is dan de ATI 9800 xt en mijn buur jongen heeft hem ook en hij loopt via op veel punten bij hem sneller dan de ati(hoe dat kan weet ik ook niet) meer ik heb hem nu zelf ook, maar ik vind hem hier ook goed lopen, heb hier voor een ati 9800 pro gehad, maar hij loopt ook beter dan die maar het nadeel is hij WORD zo verdomt heet ik krijg hem niet kooler dan 65 graden vandaar dat ik nu bezich ben met het aanschaf van water cooling maar bedankt voor de reackties, ik ben net even naar de winkel gelopen(zit bij mij om de hoek) en hebben we de coolblokjes geprobeert en de ati past er inderdaat op.
mensen bedankt voor jullie replise

• P5ycho
65 graden is geen ramp hoor :)
En ik geloof dat de performance juist keldert bij AA en AF gebruik, niet?

• LSDsmurf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-03 21:41
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20031217101659.html

Zou je soms eens willen testen wat er gebeurd met de benchmarks scores als je de applicatie hernoemt ?
Pagina: 1