playstation2, game cube of nieuwkomer X-box

Pagina: 1
Acties:

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
Ja de nieuwste machiens
maar eh
playstation is de enigste die zijn machien al te koop stelt is het in de kleinste maten.

maar daar tegen over staat dat de andere twee krachtiger en goedkoper zijn

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dreamcast is ook al te koop, die vergeet je trouwens in je lijstje.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 15:08

Steffie

Opaque

Op zaterdag 09 december 2000 20:12 schreef Dot het volgende:
maar daar tegen over staat dat de andere twee krachtiger en goedkoper zijn
waar haal je die wijsheid nou weer vandaan ... ik heb nog nergens een officiele prijs zien staan van de gamecubus of X-box

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Begin nou niet weer he, het heeft nog totaal geen zin om al te roepen van 'de X-box roelt' of de Gamecube roelt' want die consoles zijn helemaal nog niet uit, en het heeft ook geen zin om een console te keuren door af te gaan op verhalen en specs en plaatjes van spellen die ook nog lang niet uit zijn en die ook nog niet gespeeld zijn door gewone stervelingen :) Trouwens, de mening van gamers zal altijd wel verschillen, en de ene zal voor de ene console kiezen, en de andere voor de andere console. Dat hoeft nog niet te betekenen dat de andere zuigt, het betekent gewoon dat jij dat leuker vind dan de spellen op een andere console. Nou dat is dan fijn, maar ga dan niet meteen de anderen af lopen kraken als jouw mening verschilt met die van een ander.

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
ik denk eer dat de Gamecube of X-Box uit is er al een heleboel psx2's verkocht zullen zijn en hopelijk ook een hoop toffe nieuwe spellen want Tekken Tag begint nu zo langzamerhand toch wel te vervelen alhoewel Bruce Sterling ( thai boxer ) gewoon echt zwaar wreed is :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 22:59 schreef DMaarten het volgende:
Trouwens, de mening van gamers zal altijd wel verschillen, en de ene zal voor de ene console kiezen, en de andere voor de andere console.
Deze gamer blijft voorlopig gewoon nog op z'n PC spelen, tot de consoles me echt kunnen overtuigen dat ik niet meer zonder kan leven als ik spellen wil spelen. Maar voorlopig is die tijd nog lang niet aangebroken...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik ben het 100% eens met Crasher.
En waarom zijn in godsnaam de spellen voor de console duurder dan die voor de PC :?

• cuylfrits
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Op zaterdag 09 december 2000 22:59 schreef DMaarten het volgende:
Begin nou niet weer he, het heeft nog totaal geen zin om al te roepen van 'de X-box roelt' of de Gamecube roelt' want die consoles zijn helemaal nog niet uit, en het heeft ook geen zin om een console te keuren door af te gaan op verhalen en specs en plaatjes van spellen die ook nog lang niet uit zijn en die ook nog niet gespeeld zijn door gewone stervelingen :) Trouwens, de mening van gamers zal altijd wel verschillen, en de ene zal voor de ene console kiezen, en de andere voor de andere console. Dat hoeft nog niet te betekenen dat de andere zuigt, het betekent gewoon dat jij dat leuker vind dan de spellen op een andere console. Nou dat is dan fijn, maar ga dan niet meteen de anderen af lopen kraken als jouw mening verschilt met die van een ander.
Hé DMAARTEN, wat een wijsheid :P :P :P

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Verwijderd

NBA Live 2001 op de PSX2 ziet er niet slecht uit, maar NBA 2k1 op de DC ook!! Van de X-Box heb ik nog niets gezien. GameCube heeft waarschijnlijk de beste controller. Tot nu toe denk ik aan de PSX2 of de GameCube. De PSX2, omdat ik verwacht dat veel designers voor Sony kiezen, dus veel games. de GameCube, omdat ik altijd al een Nintendo-fan ben geweest. De Nintendo controllers waren IMO altijd al de beste. Wacht alleen nog op de ultieme NBA game.

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 22:44 schreef cuylfrits het volgende:

[..]
Hé DMAARTEN, wat een wijsheid :P :P :P
Ach ja, je hebt soms van die dagen he :)
Pagina: 1